Aviseringar
Rensa alla

orolig..


Ämnesstartare

Jag och min kille hade sex igår. Efter en stund sprack kondomen, men han hade inte kommit ännu. Och den sprack när han var på väg in i mig igen. Vilka risker har jag nu? Behöver jag vara orolig?


   
Citera

theharderstylez:

Vilka risker har jag nu? Behöver jag vara orolig?

graviditet mest då. äter du ppiller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

addictive:

äter du ppiller?

nej, det gör jag inte..


   
SvaraCitera

theharderstylez:

Hade jag och min kille sex igår. Sprack kondomen efter en stund, men hade han inte kommit ännu. Han sprack när den var på väg in i mig igen. Har jag risker nu, vilka? Behöver vara orolig jag


   
SvaraCitera

theharderstylez:

nej, det gör jag inte..

nehepp. men gå och ta ett dagen-efter-piller. man får det gratis på ungdomsmottagningen, du måste ringa och boka tid först. eller så köper du det på apoteket, fast är ju gratis på um 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

addictive:

nehepp. men gå och ta ett dagen-efter-piller. man får det gratis på ungdomsmottagningen, du måste ringa och boka tid först. eller så köper du det på apoteket, fast är ju gratis på um 🙂

är sådant anonymt?


   
SvaraCitera

theharderstylez:

är sådant anonymt?

jadå[y] men dom för nån slags journal. men dina föräldrar behöver inte veta. sen kanske du borde testa dig när du ändå är där. om du nu inte är helt säker på att din kille inte har några sjukdomar 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

addictive:

jadå men dom för nån slags journal. men dina föräldrar behöver inte veta. sen kanske du borde testa dig när du ändå är där. om du nu inte är helt säker på att din kille inte har några sjukdomar 🙂

åh okej, tack så mycket för hjälpen!


   
SvaraCitera

theharderstylez:

åh okej, tack så mycket för hjälpen!

varsågod [bigsmile][bigcheers]


   
SvaraCitera

theharderstylez:

Jag och min kille hade sex igår. Efter en stund sprack kondomen, men han hade inte kommit ännu. Och den sprack när han var på väg in i mig igen. Vilka risker har jag nu? Behöver jag vara orolig?

Alltså, det finns ingen anledning att vara orolig om killen inte kom. Isf hade jag varit gravid 500 gånger om man kör på metoden avbryta samlag o låta honom komma utanför.. det blir ju inte barn bara för man har korven i brödet så att säga..


   
SvaraCitera

men gå och testa dig inte så jävla svårt!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera