Aviseringar
Rensa alla

orolig..


Ämnesstartare

Vet inte riktigt hur jag ska börja.. men iaf för att korta ner en lång historia till kort.. För 2 år sen hade jag mycket problem, jag hade rykten, folk hatade mig, dömde mig, mobbade mig. Jag mådde riktigt dåligt, ingen lyssnade på vad jag hade o säga. När jag väl mådde som sämst så fanns en kille där för mig, en av dom ''populära'' bland tjejerna om man ska säga så. Han fanns för mig och pratade med mig, stöttade mig när jag kände att jag inte klarade av ngt. Han fick mig helt enkelt att må bra och idag är allting lugnt o bra. Men.. jag har nu vart tillsammans med honom i 2 år nu, vi har haft det både bra och dåligt. Han har vart otrogen känslomässigt innan, han har ljugit och sånt där men jag har aldrig kunnat släppa honom, vi har gjort slut flera gånger, men vi har alltid lyckats fixa det. Men jag vet innerst inne att han inte är bra för mig, och jag kan inte släppa honom, han får mig att må bra men jag klarar inte av att vara så beroende av en människa. För ett år sen lämnade han mig för jag flörtade med en annan kille, det slutade med att jag hotade med att ta mitt liv om han stack, vilket jag säkert hade försökt med, han kom iaf tbx. Detta skrämmer mig så jävla mycket att han kan 'påverka så mycket i mitt liv. Jag älskar honom så mycket så det gör ont. Han har alltid peppat mig när det gäller skolan, och sånt där han får mig att orka, och nu har jag nått en punkt där ja har förstått att detta håller på och gå för långt. Jag vill släppa taget om honom men jag är rädd för vad som kmr hända. Kommer jag klara av skolan lika bra? Kommer jag vara deprimerad? Det är sånt jag tänker på. Jag har försökt träffa andra killar men ddet har bara blivit värre, eftersom jag jämför dom med honom. Nej, han har itne samma humor som honom, eller nej, han når inte upp till hans nivå. Det får mig att må ännu sämre. Min kille känner mig in och ut och tvärtom. Jag är bekväm med honom, men han för helvete inte bra för mig. alla lögner, alla tjejer osv. Jag vet att han älskar mig, han kan inte släppa mig, men han kan inte skärpa sig heller. Jag får inte prata med killar, får inte h shorts, får inte vara ute sent, får inte gå på fest.. missförstå mig inte han har så jävla bra sidor också som får mig att smälta. Jag är helt förvirrad och rädd. Mest för att bli så deppad att ja inte klarar av skolan och det betyder mycket för mig. Okej allt kanske blev rörigt nu med så långt text o så, men tack för er som tog er tid o läsa..[love]


   
Citera

Tips: styckesindelning. Tror fler vill läsa och hjälpa dig då.


   
SvaraCitera

mwoah:

Han har vart otrogen känslomässigt innan

Hur?

mwoah:

hotade med att ta mitt liv om han stack

Inget ovanligt företelse hos kvinnor. Detsamma gäller när dom säger "jag är med barn".

Jag tror du missförstått hela grejen med att vara kär i så fall. Att vara kär är ungefär som att sitta på en matematiklektion i skolan och inte bry sig om något annat än "jag vill bara vara med henne/honom, precis just nu".


   
SvaraCitera

poop:

Tips: styckesindelning.

har skrivit det förr i en annan tråd och skriver det igen

Ni är ej bra för varandra.
Du är ung. Du kommer att älska igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genom att ragga på andra tjejer, be dom göra saker för honom i cam osv. han är jävligt bra på att såra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genom att ragga på andra tjejer, be dom göra saker för honom i cam osv. han är jävligt bra på att såra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grief:

har skrivit det förr i en annan tråd och skriver det igen

Ni är ej bra för varandra.
Du är ung. Du kommer att älska ige

Ja det kommer jag säkert, men jag är livrädd för hur det kommer gå för mig nu om jag släpper taget om honom, hur jag ska klara allting och kunna fokusera [sad]


   
SvaraCitera

mwoah:

Ja det kommer jag säkert, men jag är livrädd för hur det kommer gå för mig nu om jag släpper taget om honom, hur jag ska klara allting och kunna fokusera

Må piss till en början sen må mycket bättre utan honom, troligtvis.


   
SvaraCitera

Fortsätt i denna tråden
med tanke på att du använde styckesindelning där.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera