Aviseringar
Rensa alla

Orolig 12 åring med kuk-piercing


Ämnesstartare

Tja, jag är 12 och har ett litet dilemma... jag piercade nyss kuken i smyg. (Med en nål, hemma) och är jätte nöjd med min nya penis-look. Men det är så att jag misstänker att det är olagligt. Men samtidigt vill jag ha kvar den för jag älskar min kuk och vill att den ska vara så snygg som möjligt + att det är skönare att runka med den på. Vad ska jag göra?


   
Citera
Ämnesetiketter
SAAB
 SAAB

Du skriver ovanligt bra för att vara 12...


   
SvaraCitera
Kneg
 Kneg

Pierca kuken själv vid 12 års ålder?

Fy fan tänk om du ångrar dig senare, var detta verkligen ett smart val? Jag ser bara negativa konsekvenser av detta, tex kan du få en infektion eller så växer kuken på ett konstigt sätt eftersom att du fortfarande är i puberteten...

Det är ju din kropp men enligt min åsikt kanske du skulle väntat några år och fått piercingen gjord av ett proffs.


   
SvaraCitera
time
 time

Det är inte olagligt för dig att ha en piercing, men det finns en anledning till varför man bör göra det hos proffs istället för hemma. Du kan få infektioner och skador på penisen som kan påverka dig resten av ditt liv. Vänd dig till en läkare och/eller en piercingstudio för att få tips och råd om skötsel och hantering, omedelbums.


   
SvaraCitera

Lycka till


   
SvaraCitera

är de inte farligt att pierca underlivet själv om du inte redan är utbildad piercare liksom? 😛


   
SvaraCitera

Vem fan piercar kuken? Well, Finns det en del sjuka där ute som piercar och taturerar sig till extremen där ute.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:
Vem fan piercar kuken?

Jockiboi


   
SvaraCitera

PWr:

Jockiboi

Men han är ju fan inte klok. Han har dock blivit lite klokare med åren ändå.


   
SvaraCitera
Berit

Trevlig-Snubbe:
Vem fan piercar kuken? Well, Finns det en del sjuka där ute som piercar och taturerar sig till extremen där ute.

Har faktisk många fördelar


   
SvaraCitera

Berit:

Har faktisk många fördelar

Som? Vad exakt finns det att pierca och tatuera sig till extremen? Nu menar jag alltså på riktigt att pierca och tatuera sig till extremen när man typ ändrar färg på ögonen, opererar in horn i pannan täcker all hud med tatueringar har en ring i kinden så det blir ett öppet hål osv. Vad för fördelar finns det med det exakt?


   
SvaraCitera
Berit

Trevlig-Snubbe:

Som? Vad exakt finns det att pierca och tatuera sig till extremen? Nu menar jag alltså på riktigt att pierca och tatuera sig till extremen när man typ ändrar färg på ögonen, opererar in horn i pannan täcker all hud med tatueringar har en ring i kinden så det blir ett öppet hål osv. Vad för fördelar finns det med det exakt?

Det var ju inte det det handlade om. Du reagera först för att han satte en piercing i sitt könsorgan som ger ökad njutning och det var det jag svarar på. Att du sen drar in extremister som gör det för att de vill se ut så, för att många piercingar ger stimulans, eller som mina töjda öron - att jag alltid har en penna med mig. Fördelen är att man få vara precis som man vill och piercingar är härliga och sexy AF


   
SvaraCitera

Berit:

Det var ju inte det det handlade om. Du reagera först för att han satte en piercing i sitt könsorgan som ger ökad njutning och det var det jag svarar på. Att du sen drar in extremister som gör det för att de vill se ut så, för att många piercingar ger stimulans, eller som mina töjda öron - att jag alltid har en penna med mig. Fördelen är att man få vara precis som man vill och piercingar är härliga och sexy AF

Okej då missförstod jag dig bara då du citerade allt jag sa, inte specifikt vad du menade. Ja om det är så att den kan ge större njutning att pierca sitt könsorgan ja då är det ju inte helt dumt.
Man tycker olika om piercing, jag tycker inte att det är sexy AF, men någon ring i näsan, öronen är väl okej men inte i munnen eller i läpparna enligt mig. Tur att folk är olika, annars hade mänskligheten inte kommit långt.


   
SvaraCitera

Luktar troll ? 


   
SvaraCitera

lurifax69:
Luktar troll ? 

Klart det är troll Mycket glad


   
SvaraCitera