Aviseringar
Rensa alla

orolig flickvän


Ämnesstartare

jag har vart tillsammans med min pojkvän i över ett år nu och just nu så har vi knappt träffats på 3 veckor eftersom han vart sjuk förutom en kväll då han kom hit typ bara för att sova sen när jag frågar om han vill vara med mig så skyller han alltid på att han mår dåligt på senaste tiden och visst han kanske gör det men sen så åker han till kompisar eller familjen istället för att träffa mig som han inte gjort på några veckor. Det känns som att han undviker mig vad tror ni? jag vet inte vad jag ska göra mår inge bra av att känna att han inte vill träffa mig..


   
Citera

Om han umgås med en massa vänner så låter det som om han undviker dig ja.

Give him some space. Det kan rädda ert förhållande.


   
SvaraCitera

Prata med honom, säg att du tycker att det känns som att han ignorerar dig.
Diskutera.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Diskutera.


   
SvaraCitera

les voleurs:

.

Oh my. [blush]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Give him some space. Det kan rädda ert förhållande.

Fast tre veckor är väl ändå lite att ta i? Det är ju inte så att de har en överenskommelse om detta.
Det är oftast mer än en persons vilja som spelar in i ett förhållande lixxåm.


   
SvaraCitera

antrax:

Fast tre veckor är väl ändå lite att ta i? Det är ju inte så att de har en överenskommelse om detta.
Det är oftast mer än en persons vilja som spelar in i ett förhållande lixxåm.

Va? [tard]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Va? [tard]

Du tyckte att hon skulle ge killen "some space", jag tyckte att det var lite att ta i med tre veckor.
Det är även taskigt mot henne att inte säga vad som är problemet.
Alltså borde hon inte ge honom "some space".


   
SvaraCitera

antrax:

Du tyckte att hon skulle ge killen "some space", jag tyckte att det var lite att ta i med tre veckor.
Det är även taskigt mot henne att inte säga vad som är problemet.
Alltså borde hon inte ge honom "some space".

Allt jag har att gå på är dem gånger jag suttit i samma sits, inte låtit min partner vara ifred, och mycket riktigt tog förhållandet slut kort därefter.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Allt jag har att gå på är dem gånger jag suttit i samma sits, inte låtit min partner vara ifred, och mycket riktigt tog förhållandet slut kort därefter.

Så du tror att det hade hållit om du låtit bli att kontakta din partner och bara väntat ut denne?


   
SvaraCitera

onlynow:

mår inge bra av att känna att han inte vill träffa mig..

han har nog gått o blivit bög helt enkelt...


   
SvaraCitera

antrax:

Så du tror att det hade hållit om du låtit bli att kontakta din partner och bara väntat ut denne?

Jag vill tro på det i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men låter jag honom vara så kan det ju också bli så att han bara skiter i det helt så då är det väl bättre att prata med honom istället för att låta honom vara.


   
SvaraCitera

Paranormal_Cannabis:

bög

tror på detta


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Jag vill tro på det i alla fall.

har svårt att tro det ärligt talat, om ens partner börjar undvika en känns det som om den nog inte vill ha en vare sig man håller sig undan el ej, bättre att man pratar emd varandra om det


   
SvaraCitera