Aviseringar
Rensa alla

Orolig för fb och rykten


Ämnesstartare

Hej

jag strulade med två killar som känner mitt ex. Den ena sa "lova att du inte glömmer mig" på fyllan, för att jag inte ville byta nummer och den andra gav mig massa komplimanger och har hälsat på mig ute fastän jag vänt bort huvudet.

La till både nu, bara för att jag tycker livet är jätteintressant och läskigt.

Tänk om de berättar för mitt ex? Vad kan hända då?! Tänk om de säger dumma saker om mig... Vad ska jag göra då?


   
Citera
Ämnesstartare

måste börja platta håret, sminka mig, ha snygga kläder och se smal ut varje dag från och med imorgon.

fml


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem bryr sig, ex är ex av en anledning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn: Vem bryr sig, ex är ex av en anledning

Hans anledning var att vi var från olika kulturer och att jag inte ville slava för honomtkr fortfarande om honom, vill inte att han kan bevisa att jag kysst flera andra efter att ha vart med honom.Vill förneka och hålla allt hemligt!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är väll bara att ha osynlig friendlist? Men YOLO ni är väll inte längre ihop?  Så han kan inte hindra dig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman: Är väll bara att ha osynlig friendlist? Men YOLO ni är väll inte längre ihop?  Så han kan inte hindra dig.

Icke! gemensamma vänner syns. Är dock blockad av mitt ex men vi brukar smsa och ringa varandra...

Borde jag avbryta vänförfrågningarna? Har ju ändå inget att säga till festkillarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Hans anledning var att vi var från olika kulturer och att jag inte ville slava för honomtkr fortfarande om honom, vill inte att han kan bevisa att jag kysst flera andra efter att ha vart med honom.Vill förneka och hålla allt hemligt!!

låter inte lönt ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn: låter inte lönt ändå

ne men jag vill göra ett och annat med honom innan han förlovar sig hehe är nog inte kär längre för inget han säger kan såra mig men känner mig ganska trygg med honom ibland. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker detta ex känns en aning osympatisk så min spontana tanke är skit samma. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OBS

jag avbröt dem. Var onödigt att ens lägga till dem! kände mig löjlig för jag lägger aldrig till folk, särskilt inte killar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Jag tycker detta ex känns en aning osympatisk så min spontana tanke är skit samma.

Aa, det är han, med det är pga. okunskapgillar din tanke så vill lägga till dem igen 😛 men ska ge mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Aa, det är han, med det är pga. okunskapgillar din tanke så vill lägga till dem igen 😛 men ska ge mig

Skit i att vara en apologet för det där knepiga jävla tänket, hur du sedan gör med dessa två andra herrar spelar ingen större roll i jämförelse.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Skit i att vara en apologet för det där knepiga jävla tänket,

vill förändra det ju..! även om det kan ta 3-7 generationer :S

dazed: hur du sedan gör med dessa två andra herrar spelar ingen större roll i jämförelse.

Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

vill förändra det ju..! även om det kan ta 3-7 generationer :S
Tumme upp

Kanske kan din tid spenderas bättre men det får du väl om du vill. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Kanske kan din tid spenderas bättre men det får du väl om du vill.

Ja, det kan den nog men kommer bli så arg över hans framtida 9 ungar som växer upp på samma sätt som han själv gjordeVill bekämpa något som inte går att bekämpas


   
SvaraCitera