Aviseringar
Rensa alla

Orolig Homo-kille


Ämnesstartare

Började för någon dag sen att fatta att jag förmodligen är homosexuell ! Jag känner mig totalt förvirrad . känns som att jag inte känner igen mig själv ju ![n] jag har svårt att själv acceptera att jag är homo. blir också orolig för hur mamma och pappa kommer att reagera. tänk om dom blir besvikna på mig ? [cry] och mina vänner . tänk om jag förlorar en massa vänner ! Jag känner mig väldigt orolig !

Asså jag tänder på tjejer , men MEST på killar ! och då är jag nog gay :/ Och vad är allternativen för att skaffa barn i framtiden ? Jag vill HEMSKT gärna ha biologiska barn när jag är vuxen , men det kan bli svårt =(

Snälla kan nån hjälpa mig genom att ge tips och råd och stöd ? alla svar uppskattas 10000 gånger omm !

MVH // En kille , 15 år.


   
Citera

Du är kanske bisexuell


   
SvaraCitera

Gabbsen:

Asså jag tänder på tjejer , men MEST på killar ! och då är jag nog gay :/

Du är bi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förvirrad , det är vad jag är[chocked] xD


   
SvaraCitera

Strunta i att sätta någon etikett på det, läggningar är bara trams, gör vad du känner för och tänk inte vidare på det


   
SvaraCitera

Du behöver inte berätta någonting för någon. Börja med att jobba med din person och var stark i den du är, så kommer resten sen. 🙂


   
SvaraCitera

Gabbsen:

Började för någon dag sen att

Ta det lugnt..du behöver inte berätta för någon..det där löser sig en dag.
Du är tydligen i samma situation som mig bisexuell.
jag är själv 16 så jag vet hur du känner det.[smile]


   
SvaraCitera

Gabbsen:

Började för någon dag sen att

Glömde skriva..du behöver inte berätta för dina kompisar..är dom okej fattar dom ändå och gillar dig för den du är. Kram kram[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Peterc_16:

Du är tydligen i samma situation som mig bisexuell.
jag är själv 16 så jag vet hur du känner det

när upptäckte du att du var bisexuell ? 🙂 asså jag är VÄLDIGT osäker på om jag är BI eller totalt Homo [surprised]

Tack för att du svarade ! Uppskattas ! 🙂


   
SvaraCitera

Jungman Jansson:

Strunta i att sätta någon etikett på det, läggningar är bara trams, gör vad du känner för och tänk inte vidare på det

Ja håller med, jag fattar inte varför man ska göra så stor grej över det och skapa sin identitet efter sin sexuella läggning. [crazy]


   
SvaraCitera

Gabbsen:

när upptäckte

Hej.
Klart man ska hjälpa till om man kan..jag sitter ju själv i samma sitts.
Jag började känna det när jag var i puberteten..märkte att jag gärna kollade på både tjejer o killar..sen när ja va 15 så fattade jag var det berodde på och att jag var bi.
Du..jag skickar ett meddelande till dig
Kram Peter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Peterc_16:

Du..jag skickar ett meddelande till dig

Gör så [cheers]


   
SvaraCitera

När jag var indre la jag ner alldeles för mycket tid och energi på att försöka reda ut vilken läggning jag hade. Skit i det. Kör på bara. Blir du kär i en kille, fundera då hur du vill gå till väga, närma dig honom ect.


   
SvaraCitera

Gabbsen:

Asså jag tänder på tjejer , men MEST på killar ! o

vet inte vem, men det var någon känd person som beskrev detta som en skala. Alltså typ såhär:

Straight-------------------Bi-------------------Homo

så befinner sig alla på olika ställen på skalan. Så du behöver nödvändigtvis inte sätta ett ord för vart du befinner dig, särskilt inte just nu då du fortfarande (antar jag) är ganska ung.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Så du behöver nödvändigtvis inte sätta ett ord för vart du befinner dig, särskilt inte just nu då du fortfarande (antar jag) är ganska ung.

Det är sant ! Jag kanske har för bråttom fram ? [surprised]


   
SvaraCitera