Aviseringar
Rensa alla

OROLIG över tampongen


Ämnesstartare

jaag_91_:

[tard]

Det var så min barnmorska förklarade den i alla fall [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aeon:

Det var så min barnmorska förklarade den i alla fall [cheers]

det lät lite weird


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

weird

jaja.. Då gör det väl det då. Tjejen ville ha hjälp, så jag gav henne råd. Spela roll om den känns som en nästipp eller ej. Men antagligen har du ett mycket bättre sätt att beskriva den på [smile] Låt höra nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aeon:

Men antagligen har du ett mycket bättre sätt att beskriva den på [smile] Låt höra nu?

Näe men nästipp i fittan låter ganska makabert [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

Näe men nästipp i fittan låter ganska makabert

hahaha, klockrent


   
SvaraCitera

Tözen:

värsta komposten,har nån en äppelskrutt?

[party]

off topic: en polare till mig sexade med en korv. den bröts av och hennes morsa var tvungen att gräva fram den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

värsta komposten,har nån en äppelskrutt?

elinc:

Ja, typ frätits sönder liksom! [bigsmile]

ja eller hur!! extremt lågt ph-värde där inne och typ massa bakterier så den åts upp av dom xD


   
SvaraCitera

DMITRI:

ja eller hur!! extremt lågt ph-värde där inne och typ massa bakterier så den åts upp av dom xD

min fitta låter kliniskt ren om man ska jämföra hennes frätande fitta. O_o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahah, okej alla det är helt normalt phvärde! vill ni ha svarspapper så skickar jag det 😉 haha!

Men min kompis sa att jag hade vart på toa på natten, så kan ju va så att jag tog ut den då, men fan för fylla! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

killrambo:

off topic: en polare till mig sexade med en korv. den bröts av och hennes morsa var tvungen att gräva fram den.

xD


   
SvaraCitera
elinc

DMITRI:

ja eller hur!! extremt lågt ph-värde där inne och typ massa bakterier så den åts upp av dom xD

Ja ellerhur. Eller så är det inte bakterier, utan bara massa hungriga spermier! [tard]


   
SvaraCitera

Du ska icke sova med tampong


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

du kan inte ha två i samtidigt.

jodå[no-no]


   
SvaraCitera

shorty00:

jodå

asså,normal fitta du måste ha,du kan inte ha i två samtidigt utan att länna att nåt sitter jävligt fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

min fitta låter kliniskt ren om man ska jämföra hennes frätande fitta. O_o

stackars den kille som ska ha sex med henne. hoppas hon förvarnar, annars kommer han nog bli lite ledsen sen när man märker att han snopp inte ser ut riktigt som den gjorde när man stoppa in den xD


   
SvaraCitera