Aviseringar
Rensa alla

orolig tjej


blondieyou:

Jag är i samma situation som dig

När ska du sluta mytta om dina relationer? Ena dagen är du KK med din brors kompis och nästa dag har du blivit dumpad eller dumpat en kille och nu är du blyg och är kär i en ännu blygare kille?[zzz] Du är sorglig..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diabolus:

När ska du sluta mytta om dina relationer? Ena dagen är du KK med din brors kompis och nästa dag har du blivit dumpad eller dumpat en kille och nu är du blyg och är kär i en ännu blygare kille? Du är sorglig..

ja men du, eller hur! tyvärr har jag ingen bror bara en syster! 🙂


   
SvaraCitera

oliviao:

ja men du, eller hur! tyvärr har jag ingen bror bara en syster! 🙂

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Hej gumman, jag känner en kille som är precis likadan som din, vi har varit ett on-off par i snart 3 år
vi älskar varandra men när det kommer till kritan är kanske ingen av oss riktigt mogna för ett förhållande, hur som haver så är han ganska blyg irl men aldrig om man snackar på datan det är lite skumt. men försökt att bort se från det, vissa är bara blyga av naturen.
vissa tar längre tid på sig att slappna av men just någon man är kär i.
det löser sig om ni är kära, lycka till !!!


   
SvaraCitera

oliviao:

ja men du, eller hur! tyvärr har jag ingen bror bara en syster! 🙂

Dude, jag menade inte dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nashlee:

vissa tar längre tid på sig att slappna av men just någon man är kär i.
det löser sig om ni är kära, lycka till !!!

det känns bra och veta att det inte bara är jag som ha det så då, hehe! men a, datan är lite skumt där. tack och lycka till själv 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diabolus:

Dude, jag menade inte dig.

men du dude, skriv inte här då


   
SvaraCitera

väldans oroande det där[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

väldans oroande det där

hehe ja väldigt 😉


   
SvaraCitera

oliviao:

Och nu är han ju tsm med min kompis, men visst nu ha ja vant mig men i början va de jobbigt.

:O fan vad jobbigt d måste ha varit, jag hade blivit helt knäckt.. Men då va han inte värd dig, om han sedan tar din kompis..

oliviao:

men nu ha vi iaf inte hört av varandra på en vecka så ja vet inte alls hur det ligger till

Om det e du som brukar ta intiativet tycker jag du ska vänta tills han gör det, eftersom annars kan han börja ta dig för givet att du alltid kommer kontakta honom trots att han inte gör d.. Att han inte hört av sig kan bero på en del olika saker, han kan ju va för blyg tex..


   
SvaraCitera

Diabolus:

Du är sorglig..

Fuck you!! hehe.. Jag har aldrig ens blivit dumpad av någon :S! jag e 20 år gammal och har haft en del relationer är det så konstigt?.. Vi lever fan på 2000-talet inte 1800-talet! Om det är någon som är sorglig är det du, är du avundsjuk för att så många vill va me mig el?.. herregud...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Om det e du som brukar ta intiativet tycker jag du ska vänta tills han gör det, eftersom annars kan han börja ta dig för givet att du alltid kommer kontakta honom trots att han inte gör d.. Att han inte hört av sig kan bero på en del olika saker, han kan ju va för blyg tex..

jo man kan ju säga att ja va rätt ledsen..

ja men du jag tänker låta han ta intiativet nu. nu har jag visat vad jag känner så nu får han fan visa!


   
SvaraCitera

tycker inte du ska vara FÖR på, det är sjukt jobbigt med sådana människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

tycker inte du ska vara FÖR på, det är sjukt jobbigt med sådana människor.

förstår, och det tycker jag också..


   
SvaraCitera

oliviao:

förstår, och det tycker jag också..

lycka till i alla fall. [smile][love]


   
SvaraCitera