Aviseringar
Rensa alla

OS får inte sändas på SVT


Tennsoldat: Fast de kommer väl gälla sommar-OS sen också?

Ok, då är det lite dåligt, bör vara tillgängligt för alla


   
SvaraCitera

Försöker se det positiva i det. Nu slipper jag bli liggandes en hel dag framför någon sport som jag egentligen skiter fullständigt i. Nu kommer jag bara se till att se det jag verkligen vill se. Tror faktiskt väldigt många känner så när de tänker efter. Dock kan väl detta har en negativ effekt på så sätt att folkets möjlighet att charmas och upptäcka nya idrotter begränsas. Och för mindre sporter som skriker efter nya utövare och publik är ju OS ett viktigt skyltfönster.


   
SvaraCitera

snoret: Bryr mig ej pga tittar aldrig på OS mvh tråkig sporthatande människa


   
SvaraCitera

Tennsoldat:
http://www.svt.se/kultur/svt-och-tv4-portas-fran-os

Vinter-OS kommer inte få sändas på SVT utan kommer istället sändas på viasat sport. Varken TV4 eller SVT kommer få rapportera särskilt mycket ifrån OS, och inte heller ha intervjuer.

Hur kommer detta påverka ditt OS-tittande? Är du förbannad över detta?

Men för helvete!!! Har sett fram emot att det är Vinter-OS härnäst ju!!! Ledsen Jävla skit!

Är ju vinter-OS som är bra, sommar-OS är jävla skräp. 


   
SvaraCitera

bryr mig inte, kollar inte på sport


   
SvaraCitera

Tycker alla borde försöka utesluta svt så vi kan lägga ner skiten.


   
SvaraCitera

aristoteles:
Tycker alla borde försöka utesluta svt så vi kan lägga ner skiten.

nej dom har dokumentärer.


   
SvaraCitera

ennie:

nej dom har dokumentärer.

Det har youtube också 


   
SvaraCitera

Det enda jag bryr mig om i OS är Tre Kronor. Jag får väl streama deras matcher helt enkelt. 


   
SvaraCitera

/care känner jag

vet att mina föräldrar kommer bli glada av d1a beslut dock


   
SvaraCitera
b1son

har d inte alls med rysslands för jävliga behandling av lgbt-msk o göra???


   
SvaraCitera

Jag vill fan i mig ha tampongreklamer mitt i mina hockeysändningar, jag är glad att inte bolsjevikerna fuckar upp det.


   
SvaraCitera

Bara jag som verkligen struntar helt i OS? Aldrig sett charmen, bra idrott visst men så jäkla tråkigt. Hockeyn där är det enda jag kollar på. Resten är meh. 


   
SvaraCitera

EnSnubbe:

Det har youtube också 

vadå då?


   
SvaraCitera

Tennsoldat: Hur kommer detta påverka ditt OS-tittande? Är du förbannad över detta?

Bryr mig inte om sport öht, och ännu mindre om OS. Så det här påverkar inte mig nämnvärt.


   
SvaraCitera