Aviseringar
Rensa alla

OS 2016 - Medalj & GRATTIS-tråden


Ämnesstartare

Först ut... SARA SJÖSTRÖM... GRATTIS till GULDET!  Hjärta   Du är bäst i världen och vann 100 meter fjärilsim 98 hundradelar före tvåan Penny Oleksiak. IMPONERANDE.  Tumme upp

Fyll gärna på med gratulationer när fler medaljer kommer.

guldsara01.jpg


   
Citera

Det ska vara ett bindestreck efter medalj Söt

Är ej insatt övht men jag hejar väl på Suecia såklart. Om inte annat för att vi i alla fall inte är i gigantiskt behov av pengarna det kostar att anordna os. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej vad kul, grattis för henne Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt: vi i alla fall inte är i gigantiskt behov av pengarna det kostar att anordna os.

vi har ej råd att skicka tävlande till alla grenar dock.. 🙁 


   
SvaraCitera

Pennyroyal:

vi har ej råd att skicka tävlande till alla grenar dock.. 🙁 

Även om vi hade råd skulle vi inte kunna skicka till alla grenar p.g.a.  inga atleter  i just den sporten. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Även om vi hade råd skulle vi inte kunna skicka till alla grenar p.g.a.  inga atleter  i just den sporten. 

Dt finns alltid ngn benägen! Det är ju det som var charmen i OS förut, att vem som vill fick chansen att vara med. Ungefär som när afrikanska länder mitt över ekvatorn skickade folk att delta i längdskidåkning under vinter-OS och dessa rackare som knappt aldrig hade stått på ett par skidor kom att ligga ett par mil efter den stora klungan. Hjärta   


   
SvaraCitera
Haien

Vafan? Ska ni förstöra um med det här os tramset? Jag bryr mig ändå inte. Visste faktiskt inte att det var os nu...


   
SvaraCitera

Yay


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien: Vafan? Ska ni förstöra um med det här os tramset? Jag bryr mig ändå inte. Visste faktiskt inte att det var os nu...

Man behöver inte vara sportutövare eller ens gilla sport för att uppskatta utövarna och deras prestationer.

För övrigt... Olympiska Spelen går var 4:e år... sommarspelen på sommaren och vinterspelen på vintern. Nästa vinterspel kommer att hållas vintern 2018 i Pyeongchang i Sydkorea och nästa sommarspel sommaren 2020 i Tokyo i Japan. 


   
SvaraCitera

Pennyroyal: och dessa rackare som knappt aldrig hade stått på ett par skidor kom att ligga ett par mil efter den stora klungan.

det var ju hemskt Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis Wu Minxia och Shi Tingmao till guldet i synkoniserad dykning 3m. Ni totalt dominerade, som vanligt. Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:

det var ju hemskt Ledsen

Det hade sin charm!! De var ej tvingade att vara med och tävla såklart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emma Johannsons (stavning?) silver i cykling igår ska inte glömmas, grattis Emma 


   
SvaraCitera

Pennyroyal:

Det hade sin charm!! De var ej tvingade att vara med och tävla såklart.

Nä på gränsen till lyteskomik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vonKissekatt:

Nä på gränsen till lyteskomik.

Lol nej. 


   
SvaraCitera