Aviseringar
Rensa alla

Osäker


Ämnesstartare

Denniz92:

Men hur vet man om man är kär på riktigt?

Denniz92:

tittar han rakt in i mina ögon och han har ett sånt smittsamt leende som gör att jag blir varm i hela kroppen

Denniz92:

jag älskar att få hans uppmärksamhet och vi har oftast askul tillsammans,.Och det känns liksom helt naturligt att vara så kramig och så med honom

Denniz92:

Jag kände mig liksom stolt över att gå i skolan med honom sådär, hans utstråling får mig att känna mig mer självsäker med. Jag kan nästan längta efter hans närhet för det känns tryggt och skönt.

Denniz92:

Jag kanske helt enkelt behöver en alfa-hanne som ger mig uppmärksamhet för att må bra

Inte för att jag vill ställa till det för dig men.. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Denniz92:

Om du och din polare hade legat hemma på din säng och hånglat tror at att du hade reagerat annorlunda då?

Kanske.

Å andra sidan:

Denniz92:

Fast det kanske bara berodde på de totalt oromantiska omständigheterna?

Jag har kunnat bli hård av att strula med tjejer under oromantiska omständigheter, så varför inte killar?

För att jag helt enkelt är straight.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Denniz92:

Typ som idag överraskade han mig bakifrån och la armen över mina axlar och ba "tja tuffing" och log mot stort mig och tittade mig i ögonen och skrattade lite.

Precis sånt gör jag med, jag ger mina polare komplimanger och försöker sprida energi omkring mig. Alla gillar uppmärksamhet och få mår dåligt av en kram då och då. För mig är det ett sätt att må bra, och till skillnad från vad vissa kanske tror gör jag det mest för min egen skull.

Personligen tror jag inte att vare sig du eller din polare är bög, han är nog bara lite "hyper" precis som jag och får en kick av att boosta sina polare.

Men å andra siden suger jag kuk med så man vet aldrig säkert innan man testat [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spela roll, bara du inte är otrogen mot din tjej på grund av det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bi?


   
SvaraCitera

Ärligt talat så låter det mest som en bästa kompis... samma som min typ... vi blev kallad för Piff och Puff xD Kändes likadant faktiskt =D

Om du är bög beror på om du vill ha sex med honom xD

Ett hångel på fyllan... nja tror inte det är något - tjejer verkar ju hångla med killar och senare : EEEEEEEEEW!

Aja xD Good luck with that 😀


   
SvaraCitera

prinoto:

Om du är bög beror på om du vill ha sex med honom xD

Tycker ganska många ha missat hela poängen. Men att vara bög/bi är vad du tänder på. Du vet om du är bi om du vill ha sex med både din tjej och din killkompis. Alltså handlar det om vem du vill ligga med.

Jag brukar säga att jag är homosexuell och homoemotionell. Jag tänder på killar och blir kär i killar. Endast då. Du kan vara kär i honom men ändå vilja ha sex med honom. Även vilja ha sex och inte vara kär.

Det är svårt att svara när jag inte kan läsa exakt dina tankar och känslor. Det kan ju hända att han bara är en riktigt bra kompis. Försöker peppa mina vänner, säga att dem ser bra ut och ge dem en kram. Det är roligt att göra folk glada.

Edit: Den jag citerade är den första jag sett som fattat poängen


   
SvaraCitera

Om du läser det du skriver så känns det som att du vill att det ska vara så att du är kär i han på något vis, känns som att du ger bortfärklaringar. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara för att du ska veta vad jag menar. . men jag har iaf försökt 🙂

Jag tror du är lite intresserad av honom faktiskt, du skriver liksom så gulliga saker om honom. Saker man inte skulle skriva om ens kompis.

Hoppas det löser sig och lycka till [bigsmile]


   
SvaraCitera

Du är lätt bög och du vill lätt ha din polare!


   
SvaraCitera

Gifted:

Maste du definiera dig?

1+

AndyH:

Jag tror de flesta killar hånglat med en annan kille på fyllan någon gång, det behöver inte betyda någonting heller.

Whut nej? [confused]

Tala för dig själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Filip92:

Personligen tror jag inte att vare sig du eller din polare är bög

Filip92:

man vet aldrig säkert innan man testat

Jag testade och du har rätt, ingen av oss är bög. Möjligen är jag biemotionell men jag är definitivt hetrosexuell. Vi testade lite hångel och smek, det kändes skitskumt, och tanken på att suga kuk lockar inte alls..

Tycker dock fortfarande att det är skitmysigt att vara fysisk med honom när vi umgås. Som någon sa innan kanske gränsen mellan vänskap och kärlek blev suddig..

alecks:

Det kan ju hända att han bara är en riktigt bra kompis

[y] [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Filip92:

Precis sånt gör jag med, jag ger mina polare komplimanger och försöker sprida energi omkring mig.

alltid trott det motsatta om dig. fel jag hade [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

illusion:

alltid trott det motsatta om dig. fel jag hade

Om du bara visste haha [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Filip92:

Om du bara visste haha

vad menar du? [smile]

påp bilden ser du lite hård ut. typ hårdrockare/metal o lite FU attityd. lite "det är coolt att vara hård som jag [cool]". men som sagt hade väl fel. du kanske är jätte snäll irl! inte hunnit se dig så mkt på forumet ännu heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

illusion:

påp bilden ser du lite hård ut. typ hårdrockare/metal o lite FU attityd.

Jag är nog lite förvirrad, jag kanske ser cool ut på utsidan, men jag är fortfarande en valp på insidan [bigsmile]


   
SvaraCitera