Aviseringar
Rensa alla

osäker på sina känslor?


Ämnesstartare

VofT:

inte denna då det är en musiklinje, den jag går på kan man ta sig igenom sovandes [smile]

musik kan skapas sovande, tro mig. jag har flertalet gånger blivit konfronterad när jag skapat musik i omedvetet tillstånd.

VofT:

skolans ansvar att inte ge en mer än man orkar tycker jag, men sen kanske hon borde ha kollat upp så det inte var såhär mycket läxor. de som går på den skolan har överdrivet mycket att göra så de inte hinner med något annat.

det kanske passar en del, då ser jag inte problemet, riktigt. samt, en del tar på sig mer jobb än andra, och det är ju frivilligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

musik kan skapas sovande, tro mig. jag har flertalet gånger blivit konfronterad när jag skapat musik i omedvetet tillstånd.

jag vet knappt vad de gör med musiken på skolan.. vet bara att de har konserter ibland

mörknäs:

det kanske passar en del, då ser jag inte problemet, riktigt. samt, en del tar på sig mer jobb än andra, och det är ju frivilligt.

sant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gu va svårt, men sånt kan man ju inte veta. d får tiden utvisa. fast d e klart det e jobbigt att gå och vänta och det kanske aldrig bli nå, man vill faktiskt veta. men efter d inte går, så får man vänta ändå. eller gå vidare om man känner att d tar för lång tid och att hon e osäker jämt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kamp:

eller gå vidare om man känner att d tar för lång tid och att hon e osäker jämt.

hon vill ju ändå snacka med mig o vi flörtar ju ändå [smile] och båda trivs med det och gillar det. lutar väl ändå åt att hon möjligtvis en dag vill samma som jag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VofT:

lutar väl ändå åt att hon möjligtvis en dag vill samma som jag?

jo..
men man kan aldrig veta
äh, gör som du själv känner:)[y]


   
SvaraCitera
smisk

Jag var kär i en vän förut. Jag berättade det för honom och vi tänkte att vi kunde försöka att vara tillsammans. Det fungerade väl inte så jättebra, men det berodde nog mest på att jag var dum i huvudet och inte mådde så bra just då. Hade det inträffat nu istället hade det varit bättre. Jaja, gjort är gjort och jag ångrar ingenting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

jag ångrar ingenting

du ångrar det inte även om ni hade varit tillsammans nu o levt lyckliga tillsammans? [rolleyes]


   
SvaraCitera
smisk

VofT:

du ångrar det inte även om ni hade varit tillsammans nu o levt lyckliga tillsammans? [rolleyes]

Jag är 17, ffs. Jag måste inte hitta mitt livs kärlek just nu. Dessutom är vi vänner, och mina vänner betyder mer än att vara kär. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Jag är 17, ffs. Jag måste inte hitta mitt livs kärlek just nu

ngt fel med det lr? 😀 känner flera som hittade sitt livs kärlek vid 15 års åldern 😀 o de är över 50 bast idag, flera av dem över 65 😛


   
SvaraCitera
smisk

VofT:

ngt fel med det lr? 😀 känner flera som hittade sitt livs kärlek vid 15 års åldern 😀 o de är över 50 bast idag, flera av dem över 65 😛

Men då var det ju för typ 40 år sedan, tom. i ett helt annat århundrade. Man bytte inte partner eftersom man bara satt och stickade och jagade älgar på den tiden. [rolleyes] Nu finns det ju större chanser att man ska träffa fler intressanta personer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

man bara satt och stickade och jagade älgar på den tiden

haha [cute]

smisk:

Men då var det ju för typ 40 år sedan

kärleken förändras väl inte direkt? [wink]


   
SvaraCitera
smisk

VofT:

kärleken förändras väl inte direkt? [wink]

Njä, men samhället. Numera är vi ju faktiskt lite mer fria när det gäller både kärlek och sex. Förr i tiden höll man sig till en person eftersom det är så man alltid gjort. Därför tror jag inte att man kan hitta sitt livs kärlek när man är 16, nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Förr i tiden höll man sig till en person eftersom det är så man alltid gjort.

hade vart bra om de fortsatt så [y] slippa massa svartsjuka personer o slippa könssjukdomar o massa annan skit


   
SvaraCitera
smisk

VofT:

hade vart bra om de fortsatt så [y] slippa massa svartsjuka personer o slippa könssjukdomar o massa annan skit

Fan vad dåligt om man då fått känslor för någon annan. Och tråkigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Fan vad dåligt om man då fått känslor för någon annan. Och tråkigt.

haha.. får man det för ngn annan så får man ju byta, fick man nog då oxå [crazy] tror knappats de var olagligt [wink]


   
SvaraCitera