Aviseringar
Rensa alla

Osäker på vad han vill?


kokosglass:

Det har jag inte sagt? jag sa att jag vill få reda på killars sätt, och sedan titta på vad majoriteten svarar. Och dra en egen liten slutsats. Men om du inte orkar berätta hur du visar när du gillar en tjej så behöver du inte skriva alls.

Det är omöjligt för oss att veta om han försöker låtsas som att han vill ha dig som gf för att få knulla eller om han helt enkelt diggar dig, ta initiativ själv så får du väl se för helvete.


   
SvaraCitera

Men ta initiativ själv, om du nu vill träffa honom. Han kan likväl gå i samma tankegångar som du! I synnerhet när han verkade osäker efter er första träff (att han sade att han inte trodde att du skulle gilla honom, eller vad det var).

För fan! Ta initiativ! Sluta låtsas vara Rapunzel!


   
SvaraCitera

Men helvetttte förvänta dig inte att andra ska göra allt åt dig [mad]
Vill man ha något får man åtmistone ta och fråga


   
SvaraCitera

Ögon i en plåthink:

Sluta låtsas vara Rapunzel!

haha [love]


   
SvaraCitera

bestäm en dag o hör av dig den dagen
är väl inte så jäkla svårt


   
SvaraCitera

Okej, jag är inte kille men jag kanske kan hjälpa dig ändå [smile]

kokosglass:

Och vi bestämmer det, sen hör ingen av sig och det blir aldrig av!

Kan inte DU bestämma? Det vore väl något? [wink] Han kanske blir jätteimponerad av att du tar initiativet! Varför skulle det vara hans uppgift, bara för att han är kille?

Det är lite farligt det där att tycka att det är någon annans uppgift att ta kontakt. För vet du vad? Då kanske det aldrig ens blir av!

🙂 Tänk på det.


   
SvaraCitera

kokosglass:

om du bara var ute efter att ligga med en tjej skulle du verkligen smsa henne hela tiden och säga massa komplimanger till henne (men inte alls dirty talk) och intressera sig för hur hon mår osv då? tycker det låter weird. han verkar ju seriös.

Tror en del killar skulle köra på det; allt för att få tjejen välvilligt inställd (och då är ju dirty talk väldigt ineffektivt). Själv letar jag inte efter tjejer att bara ligga med, så jag kan inte uttala mig om det.

kokosglass:

han verkar seriös då han hade ett seriöst förhållande som varade i 1 år med en tjej i samma ålder som mig för 7 månader sen.

Ser inte hur det på något sätt gör honom mer seriös.

Om han nu var desperat på att ligga så undrar jag varför han skjuter på erat möte. Men du får helt enkelt bestämma ett möte så får du se vart det leder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cornucopia:

Om han nu var desperat på att ligga så undrar jag varför han skjuter på erat möte. Men du får helt enkelt bestämma ett möte så får du se vart det leder.

En kille som desperat vill ligga gör inte värsta stora dealen och försöker få en tjej att gilla honom, snubbar drar oftast bara hem någon groggluder från krogen eller någon halvsnygg tjej som man känner lite bekant. Tror knappast den här snubben gör värsta stora dealen och snackar jätte länge och seriöst med en brud om han bara vill dra över henne. Så är väldigt undrande över varför han skjuter på det. Om han kanske är extremt osäker eller nåt?

tillägg. Om det här har något med saken att göra men, han ser bra ut men jag ser bättre ut. That's the deal. Jag verkar väldigt snäll, omtänksam, inte för på och ser bättre ut än honom. Så han borde ju vara in to me.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SNELL:

Kan inte DU bestämma? Det vore väl något?

Jo, men vill inte verka någon desperat fjortis eftersom han är rätt mkt äldre än mig. Han har ju frågat om vi ska träffas ett 4 gånger nu, och jag har hållt med och sagt att det borde vi verkligen göra. Och sen rinner det bara ut i sanden då ingen hör av sig sen.. men varför frågar han om vi ska träffas hela tiden?? alltså varför frågar han inte om vilken dag osv. När jag frågade när han kunde eftersom jag fick nog av att han bara fråga om vi skulle ses så sa han att han kunde precis när som helst! Och då sa jag också kunde det förutom på torsdan!


   
SvaraCitera

kokosglass:

En kille som desperat vill ligga gör inte värsta stora dealen och försöker få en tjej att gilla honom

Han måste få tjejen att gilla/lita på honom, annars kommer han aldrig komma vidare. Det är lättare som tjej ur det perspektivet.

Kommunikation är det enda sättet att nå klarhet.

kokosglass:

Jag verkar väldigt snäll, omtänksam, inte för på och ser bättre ut än honom. Så han borde ju vara in to me.

Det är inte det det hänger på.

kokosglass:

Jo, men vill inte verka någon desperat fjortis eftersom han är rätt mkt äldre än mig. Han har ju frågat om vi ska träffas ett 4 gånger nu,

Om han frågat fyra gånger utan att du frågat en enda så kommer du inte verka för på. Tvärtom kanske han undrar varför du aldrig föreslår nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cornucopia:

Det är inte det det hänger på.

Klart det spelar in rätt så mkt när man inte känner varandra super bra.

Cornucopia:

m han frågat fyra gånger utan att du frågat en enda så kommer du inte verka för på. Tvärtom kanske han undrar varför du aldrig föreslår nåt.

Ja jag frågade ju när han kunde under veckan då, och då sa han när som helst! Och då sa jag vad bra jag kan också när som helst förutom på torsdag, och då sa han jamen då bestämmer vi nu i veckan då! Så fortfarande inget exakt datum satt :/ men jo kan ju fråga..


   
SvaraCitera

kokosglass:

Så fortfarande inget exakt datum satt

Säg ett bestämt datum själv, han kan ju ändå när som helst.


   
SvaraCitera

kokosglass:

Klart det spelar in rätt så mkt när man inte känner varandra super bra.

Att du upplever att du verkar vara "snäll, omtänksam, inte för på och ser bättre ut" är inte lika viktigt som hur han uppfattar dig och vem du verkligen är.

Alla gillar olika personer, själv kan jag på rak arm säga flera egenskaper som är viktigare för mig än de du nämnt, så enda sättet att lista ut var ni står är att kommunicera. Låter helt klart som du kan ligga bra till.

Fejlarn:

Säg ett bestämt datum själv, han kan ju ändå när som helst.

Precis, går inte att vara öppnare än så.

kokosglass:

Ja jag frågade ju när han kunde under veckan då, och då sa han när som helst! (...) och då sa han jamen då bestämmer vi nu i veckan då!

Varför har du inte bestämt datum då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter fånigt att säga, men det tycker jag att han kan göra. Han sa när som helst och då sa ja jag med utom på torsdag, då borde ju han fortsätta och bara ja men då syns vi x den dan då!

men en enskild fråga till dig, när du gillar en tjej och vill träffa henne en gång till och du tycker att hon ser bättre ut än dig. Hur betér/pratar du med henne? smsar du ofta/ varje dag? och vad säger du? man kan ju ändå inte säga för mkt då de blir på gränsen desperat ligg varning om man snackar dirty. så ja.. hur skulle du säga att du gör?


   
SvaraCitera

kokosglass:

Låter fånigt att säga, men det tycker jag att han kan göra. Han sa när som helst och då sa ja jag med utom på torsdag, då borde ju han fortsätta och bara ja men då syns vi x den dan då!

Säg det här till honom och fråga vad han tycker om det vettja.


   
SvaraCitera