Aviseringar
Rensa alla

Osäker! snälla läs!


Vill du inte så vill du inte. Är det så att han inte accepterar det så säg åt han att dra åt fan! är det så att han blir förbanand och börjar slå dig eller nåt, elelr till och med försöker våldta dig ta fram en sax och klipp av den lille.
Hatar Killar som slår Tjejer![mad]


   
SvaraCitera

NiicolE:

Min kille och jag har varit tillsammans i snart 2 veckor.

Är han invandrare? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart som fan han vill ligga, det vill ju alla killar över 8 typ. Men han har ingen rätt att kräva det av dig. Du får helt enkelt bestämma själv när/om du vill. Det är inget någon annan kan bestämma åt dig.

Och huruvida han bara är ute efter sex eller inte kan inte vi svara på. Det får du lista ut.


   
SvaraCitera

Han är ute efter sex det lovar jag dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiicolE:

hur ska jag göra?

om du inte sexar med honom kommer han garanterat att lämna dig[no-no] och det vill du väl inte?[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså grejen e ju den
klart du inte ska ha sex om du itne är redo men endå klart han vill ha sex med dig de e ju delvis man är tillsammans med en person.
men bara för att han vill ha sex med dig betyder ju inte de att de e de ända man e ute efter .

men varför banga på att ha sex de e ju underbart 😀


   
SvaraCitera

man borde ha sex iannan man blir tillsammans, för då vet man om det är värt att bli tillsammans, knappast så att man vill hänga med nån i en månad få känslor, sen knullar man o killen/tjejen SUGER in the sack?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du har all ratt att saga nej, ar du inte redo sa ska du inte ha sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kvinnor ska då förstöra allt.
Driver en till vansinne verkligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg nej så drar han nog, för att han är rädd att han måste vänta i flera år på att du skall bli redo, o vem fan vill det liksom? [shake]

Säg nej, o skaffa en lika o-kåt partner som dig själv.


   
SvaraCitera

HA SEX MED HONOM NU! Annars dumpar han dig kanske o sprider rykten om att han tog dig i nr2 o allt vad det är! Bara ha sex hur svårt är det, ligg på rygg o sära! NU NU NU! NU! NU! VARFÖR LÄSER DU DETTA? GÅ O HA SEX ISTÄLLET ! NU! NU! NU!


   
SvaraCitera

idixxx:

man borde ha sex iannan man blir tillsammans, för då vet man om det är värt att bli tillsammans, knappast så att man vill hänga med nån i en månad få känslor, sen knullar man o killen/tjejen SUGER in the sack?

word!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

riskfall:

Vänta med sexet, och vill inte han vänta så gör slut med killen. Orkar han inte vänta på att du ska bli redo är han inte seriös.

alltid lika intressant med människor som ser sex som ett maktredskap, ni borde dö i eld! [party]


   
SvaraCitera

mörknäs:

alltid lika intressant med människor som ser sex som ett maktredskap, ni borde dö i eld!

Det gör jag ju inte. Det var bara en slutsats. Om en kille verkligen älskar en tjej, är det då rätt att han lämnar henne om hon inte vill ha sex?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

riskfall:

Det gör jag ju inte. Det var bara en slutsats. Om en kille verkligen älskar en tjej, är det då rätt att han lämnar henne om hon inte vill ha sex?

pratar vi monogama förhållanden nu? isåfall, ja.


   
SvaraCitera