Aviseringar
Rensa alla

Osäker tjej....


Ämnesstartare

Hej jag är en tjej som är 16 år, jag tycker och det är många som sagt till mig att jag snygg osv. Men grejen är att jag aldrig har haft ett förhållande med någon kille. Jag ska snart på ett disco/fest där jag har hört att typ alla hånglar med alla. Jag är skitnervös eftersom jag aldrig har kysst en kille överhuvudtaget, så nu undrar jag hur man gör och jag behöver också lite pepp så att jag vågar eftersom jag brukar vara ganska feg av mig och har dåligt självförtroende, snälla hjälp![smile]


   
Citera

Bara gör det. Inte så mycket som kan gå fel, bara gör det så går allt bra. 🙂 P.S det händer inte så mycket på fester.

Jag tycker det är MYCKET lättare att träffa schysst folk genom gemensamma kompis kretsar. Hoppas detta hjälpte någorlunda lycka till! [cheers]


   
SvaraCitera

Drick sprit, inte för snabbt! 1 eller 2 shottar vodka borde hjälpa dig på traven. [smile]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

roligtjej:

Hej jag är en tjej som är 16 år, jag tycker och det är många som sagt till mig att jag snygg osv. Men grejen är att jag aldrig har haft ett förhållande med någon kille. Jag ska snart på ett disco/fest där jag har hört att typ alla hånglar med alla. Jag är skitnervös eftersom jag aldrig har kysst en kille överhuvudtaget, så nu undrar jag hur man gör och jag behöver också lite pepp så att jag vågar eftersom jag brukar vara ganska feg av mig och har dåligt självförtroende, snälla hjälp!

Jag var likadan, (eller nja får inte höra att jag är snygg särskilt ofta, har väl hänt typ en gång...) Men första kyssen kom liksom naturligt... Fast måste säga att jag tröttnade på att hångla ganska fort... Hade en massa fantasier om hur fantastiskt underbart de skulle vara men så var det ju inte riktigt:-P att kyssa ngn man verkligen tkr om är nog de bästa för dem flesta människorna tror jag^^ jag tkr det iaf:-P så stressa inte upp dig över det om du känner dig osäker på om du vill Göteborg de inte.... Du missar inget tro mig. Btw så brukar de inte va så på fester som du beskrev:-\ är väl nått bara som hånglar bara


   
SvaraCitera

S3ON:

inte för snabbt

S3ON:

shottar

[tard]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

roligtjej:

Hej jag är en tjej som är 16 år, jag tycker och det är många som sagt till mig att jag snygg osv. Men grejen är att jag aldrig har haft ett förhållande med någon kille. Jag ska snart på ett disco/fest där jag har hört att typ alla hånglar med alla. Jag är skitnervös eftersom jag aldrig har kysst en kille överhuvudtaget, så nu undrar jag hur man gör och jag behöver också lite pepp så att jag vågar eftersom jag brukar vara ganska feg av mig och har dåligt självförtroende, snälla hjälp!

Tycker inte du bör ge din första kyss på ett sådant ställe. Jag hade ångrat det djupt.


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

[tard]

[confused]


   
SvaraCitera

roligtjej:

Jag ska snart på ett disco/fest där jag har hört att typ alla hånglar med alla.

HAHAHAHAHAHA.


   
SvaraCitera

S3ON:

[confused]

Att shotta är väl typ snabbaste sättet att dricka sprit? [blush]


   
SvaraCitera

kör på bara


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Att shotta är väl typ snabbaste sättet att dricka sprit?

Menade nog snarare på att 2st är tillräckligt om hon tar dem snabbt. [cute]


   
SvaraCitera

drick lite om du vill det och ha kul bara. [y] sen är du tjej så du behöver bara gapa. [smile]


   
SvaraCitera

S3ON:

Menade nog snarare på att 2st är tillräckligt om hon tar dem snabbt. [cute]

[cute]


   
SvaraCitera