Aviseringar
Rensa alla

Osäkerhet ang din sexuella läggning


Ämnesstartare

isola: Är fortfarande (Du röstade på detta alternativ)

Var ganska isolerad/skyddad som barn, så det är först under gymnasietiden som jag har tänkt i sådana banor. Svårt att veta då jag aldrig varit kär på riktigt, men tror att jag är bisexuell. Snälla, må jag inte vara asexuell.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox:

Var ganska isolerad/skyddad som barn, så det är först under gymnasietiden som jag har tänkt i sådana banor. Svårt att veta då jag aldrig varit kär på riktigt, men tror att jag är bisexuell. Snälla, må jag inte vara asexuell.

då varken onanerar man eller blir kåt, väl? så det borde väl ej vara så svårt att ta veta. fast en väldigt "hård" syn på sex kan säkert få sådana känslor att omvandlas till skuldkänslor ist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Nej har aldrig varit och är ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: då varken onanerar man eller blir kåt, väl? så det borde väl ej vara så svårt att ta veta.

Skadeglädje

isola: fast en väldigt "hård" syn på sex kan säkert få sådana känslor att omvandlas till skuldkänslor ist

Sjukt intressant faktiskt! Skulle lätt kunna studera inom sexualitet eftersom att det har så många dimensioner biologiskt, psykologiskt, socialt och kulturellt. I mitt fall handlar det nog mest om stress och depression.Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har snappat upp någon teori om att alla föds bisexuella. Vad tror ni om det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Nej har aldrig varit och är ej (Du röstade på detta alternativ)

Nä, kan ej påstå att jag varit särskilt sugen på pojksnopp. 

isola: alla som röstat att de alltid varit säkra är säkert sådana där yeeeah tuttar, bärs, särskrivningar och tuttttarrrr

Du har uppfattat detta korrekt rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox:
Har snappat upp någon teori om att alla föds bisexuella. Vad tror ni om det?

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox:

Skadeglädje

Sjukt intressant faktiskt! Skulle lätt kunna studera inom sexualitet eftersom att det har så många dimensioner biologiskt, psykologiskt, socialt och kulturellt. I mitt fall handlar det nog mest om stress och depression.Förvirrad

Sådant kan ta lusten ur vem som helst. Behovstrappan liksom.
Man har väl olika perioder, som av en massa anledningar, gör en mer eller mindre kåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har varit men ej längre (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Nej har aldrig varit och är ej (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Är fortfarande (Du röstade på detta alternativ)

Känner mig nästan övertygad om att jag är asexuell, eller demisexuell? Samtidigt har ju det inget med kön i säg att göra, så är man exempelvis heterosexuell asexuell eller bisexuell demisexuell? Hm. Får jämt höra att jag "bara inte träffat på rätt killar ännu" - men tänk om det är tjejer jag vill ha då? Eller är det så?
Äh, jag vet inte. Funderar inte på det så mycket heller faktiskt, det får vara som det är och bli som det blir! Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Vet inte/annat svar (Du röstade på detta alternativ)

Jag har aldrig sett en tjej och tänkt wow, henne vill jag verkligen ligga med och generellt sett är det män jag tänder på, de har bl.a. någon mysighet som liksom inte alls finns hos tjejer.

Jag har dock sett några enstaka tjejer som ändå har varit hemskt attraktiva och jag har känt att jo men henne skulle jag ju kanske kunna ligga med, så det finns ju undantag. Däremot är jag osäker på om jag skulle kunna gå all in om jag någon gång ligger med en tjej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har, utan att det varit något större problem i praktiken, velat lite mellan hetero, as och "bi-curious".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, det närmsta jag kommit är väl när jag fått lust att kyssa vissa manliga fotbollsspelare efter diverse bedrifter de utfört.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I mina yngre dagar identifiera jag mig som bi, för ett par år sedan tyckte jag att det var en snäv indelning så någonstans i skiftet där kan man väl säga att jag var lite "osäker". Nuförtiden blir jag kåt av personer och inte av kön.


   
SvaraCitera