Aviseringar
Rensa alla

Osäkra kvinnor som inte vågar lita på mig


Ämnesstartare

På ett sätt är det jobbigt att ha riktigt bra självförtroende och våga prata med vilken kvinna man vill, för att så fort de inser det i konversationen så blir de väldigt tillbakadragna och vågar inte ge en en chans. 

idag gav en tjej sitt nummer men redan innan hon gav sitt nummer säger hon att hon inte litar på mig (att jag skulle vara otrogen???) Bara för att jag har ett gott självförtroende? Gissa vad, hon svarade mig inte ens när jag skrev, detta är ett vanligt företeelse hon kvinnor gentemot mig. 

i mitt fall måste jag gå mot kvinnor ca 5 år äldre än mig, för att vara ärlig är kvinnor i min ålder mycket omogna för mig. 

några råd?? Måste jag flytta till Kina? :')


   
Citera
Ämnesstartare

I din förra tråd va din personlighet inte den bästa jue? Kanske många som tycker du är för på och blir lite tillbakadragna av det? Börja lugnt, fråga om intressen och sånt, visa du vill lära känna personen utan att skicka bilder utan tröja som jag vet du gjort 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja flytta till Kina och kom aldrig tillbaka är du snäll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ekin:
I din förra tråd va din personlighet inte den bästa jue? Kanske många som tycker du är för på och blir lite tillbakadragna av det? Börja lugnt, fråga om intressen och sånt, visa du vill lära känna personen utan att skicka bilder utan tröja som jag vet du gjort 🙂

Man har inte mycket val när man ska prata i ca 1-2 minuter ute på stan. Det är visst mycket jag ska ha i åtanke men inget de själva ska behöva bry sig om? 😉

plus det är som jag säger, de blir osäkra på att jag vågar vara framåtgående medan de själva är så tillbakadragna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ye flytta till kina, slipper vi dig iallafall


   
SvaraCitera

Om tjejer inte är aktivt intresserade är du inte attraktiv. Varför vet jag inte men är rått säker på att det inte har något att göra med att vara ”framåtgående”.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uppfattar dig som kvinnofientlig eller iafl en allmän arrogans mot iafl tjejer i din ålder. Du verkar tro att du på något sätt att du är överlägsen tjejerna i din ålder och att det är fel på dom, och jag lovar att när du kommer börja gå nit även på äldre tjejer kommer du komma hit med samma attityd och beklaga dig över allt du anser vara fel med dom. Tittar man på trådarna du skapat verkar du väldigt omogen och egocentrisk. 

Jag skulle råda alla tjejer/kivnnor att hålla sig borta från denna typ av personer.

Mitt råd till dig är att prata med någon, alltså få professionell hjälp. Med den attityd du visar just nu lätt hamna i en ond cirkel (om du inte gjort det redan?) som slutar med att ditt kvinnoförakt växer sig så starkt att du en dag kanske hittar någon som inte ser varningssignalerna som du sedan trycker ner. 

Om du inte trollar dvs Rodnar 

Dom flesta verkar dock ta dig på allvar... 

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: Dom flesta verkar dock ta dig på allvar... 

Om någon tar denna person på allvar så blir man ju lagom rädd.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:

Om någon tar denna person på allvar så blir man ju lagom rädd.. 

Tja bara I denna tråden verkar ekin och gigachad ta ts på allvar. Själv vill jag gärna att detta är ett troll men tar inga chanser med sådana här personer. 

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men snälla lilla vännen om du har så mycket problem med tjejer kanske det är dags att kolla på sina egna brister. Om ingen tjej vill ha dig ligger ju problemet hos dig eftersom dom vill ha andra  killar. Inget kommer bli bättre av att du gör 1000000 trådar här för ingen här kommer att kunna hjälpa dig det är upp till dig.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sök hjälp


   
SvaraCitera

Storchen84

Om du inte trollar dvs Rodnar 
Dom flesta verkar dock ta dig på allvar... 
Hjärta

Även troll behöver ju få inspirationen och motivationen till att skriva om ett visst ämne. Sedan i mer utvecklade sammanhang så som detta, så att även om det är ett troll så tror jag inte att dessa åsikter är överdrivet långt ifrån dess riktiga heller. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GigaChad:
Om tjejer inte är aktivt intresserade är du inte attraktiv. Varför vet jag inte men är rått säker på att det inte har något att göra med att vara ”framåtgående”.

Yeah... Det finns mycket fulare än mig som har 1000 tals tjejer. Det har inget med saken att göra... Problemet är bara den att ni vet alla att jag har rätt och att alla andra har fel och det är det som är det sjuka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HiddenMe:

Även troll behöver ju få inspirationen och motivationen till att skriva om ett visst ämne. Sedan i mer utvecklade sammanhang så som detta, så att även om det är ett troll så tror jag inte att dessa åsikter är överdrivet långt ifrån dess riktiga heller. 

yeah. I slutändan är det ni som bor hos mamma och pappa. När ni dricker mjölk och sover för att sen vakna så kanske ni kan inse att jag inte ens vill slösa min tid på er.


   
SvaraCitera

Bara för att det går åt helvete för dig betyder inte att det är fel på kvinnor. Glatt skålande


   
SvaraCitera