Aviseringar
Rensa alla

Osäkra kvinnor som inte vågar lita på mig


Whatever666:

yeah. I slutändan är det ni som bor hos mamma och pappa. När ni dricker mjölk och sover för att sen vakna så kanske ni kan inse att jag inte ens vill slösa min tid på er.

Så varför slösar du din tid på detta forum i sådana fall? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HiddenMe:

Så varför slösar du din tid på detta forum i sådana fall? 

Bara för att du inte fattar ngt eller dig jag absolut inte vill ha ngt att göra med betyder inte att jag struntar i andra med.


   
SvaraCitera

Whatever666:

Bara för att du inte fattar ngt eller dig jag absolut inte vill ha ngt att göra med betyder inte att jag struntar i andra med.

Jag får bara försöka tolka det du skriver så gott jag kan då du inte använder dig utav så värst sammanhängande meningar. 🙂 

Men javisst, jag har noterat att du inte gillar att skriva med mig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ekin:
I din förra tråd va din personlighet inte den bästa jue? Kanske många som tycker du är för på och blir lite tillbakadragna av det? Börja lugnt, fråga om intressen och sånt, visa du vill lära känna personen utan att skicka bilder utan tröja som jag vet du gjort 🙂

orka slösa tid på tjejer. Man går rak på sak om hon inte vill går man till resterande 5 miljoner andra kvinnor i Sverige


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Whatever666:

orka slösa tid på tjejer. Man går rak på sak om hon inte vill går man till resterande 5 miljoner andra kvinnor i Sverige

Logiken där sög verkligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ekin:

Logiken där sög verkligen

Gjorde den verklien det då?  Man slösar inte tid på ett sätt som man inte vill spendera bort på en kvinna. Vill spendera på att ha kul med en kvinna och därmed också ha sex med henne eller få hennes fulla uppmärksamhet än att bara jaga en kvinna. Ingen kvinna är värt att jaga. Man ska bli jagad av dem däremot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Whatever666:

Gjorde den verklien det då?  Man slösar inte tid på ett sätt som man inte vill spendera bort på en kvinna. Vill spendera på att ha kul med en kvinna och därmed också ha sex med henne eller få hennes fulla uppmärksamhet än att bara jaga en kvinna. Ingen kvinna är värt att jaga. Man ska bli jagad av dem däremot.

Du är helt borta ju, du skulle bara veta hur respektlös du låter, man behandlar inte någon som skräp bara för att man själv är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ekin:

Du är helt borta ju, du skulle bara veta hur respektlös du låter, man behandlar inte någon som skräp bara för att man själv är det.

Eller så blir de bara bemötta precis som de förtjänar? Jag menar hur kan man förvänta sig att bli bemött annorlunda baserat på hur de lever sina liv och beter själva som? 


   
SvaraCitera

Whatever666:

Gjorde den verklien det då?  Man slösar inte tid på ett sätt som man inte vill spendera bort på en kvinna. Vill spendera på att ha kul med en kvinna och därmed också ha sex med henne eller få hennes fulla uppmärksamhet än att bara jaga en kvinna. Ingen kvinna är värt att jaga. Man ska bli jagad av dem däremot.

Okej, gör det då. Kör på, ingen stoppar dig? Men med den här attityden kommer du ingenstans... Bara för att du har misslyckats en gång och är inte man nog att stå upp och försöka igen betyder det inte att det är fel på kvinnor. Det är du som har problem. 


   
SvaraCitera