Aviseringar
Rensa alla

Oseriösa svar?


Ämnesstartare

Går det inte att ordna fler som har behörighet att lägga till och ta bort inlägg här på forumet....Har läst en massa inlägg nu utan att komentera något..

Och om det är någon / några som vill ha svar på sina jobbiga eller pinsamma upplevelser och situationer, så finns det ju en drös av framförallt killar som har finnig hy och just kommit ur målbrottet (den åldersgruppen alltså) som roar sig med att sitta hemma på pojkrummet och svara oseriöst på trådar bara för dom inte har något vettigare för sig.

Moderatorn borde fixa så dessa oseriösa svar tas bort OMG..

Tack på förhand / Jojje


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Jojje_46:

så finns det ju en drös av framförallt killar som har finnig hy och just kommit ur målbrottet (den åldersgruppen alltså) som roar sig med att sitta hemma på pojkrummet och svara oseriöst på trådar bara för dom inte har något vettigare för sig.

Det är inte bara dom du [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jojje_46:

svar tas bort OMG..

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jojje_46:

OMG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jojje_46:

Moderatorn borde fixa så dessa oseriösa svar tas bort OMG..

[tired] då blir juh allt tråkigt här!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jojje_46:

en drös av framförallt killar som har finnig hy och just kommit ur målbrottet (den åldersgruppen alltså) som roar sig med att sitta hemma på pojkrummet och svara oseriöst på trådar bara för dom inte har något vettigare för sig.

Det var länge sen jag kom ur målbrottet, och jag har inte bott hemma på flera år. [no-no]

Alla kan vi vara oseriösa. Man behöver inte vara en trettonårig, finnig liten pojke. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raring:

då blir juh allt tråkigt här

Så oseriösa svar är det bästa du vet på detta forum? [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jojje_46:

Så oseriösa svar är det bästa du vet på detta forum?

Ja[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nevon:

Man behöver inte vara en trettonårig, finnig liten pojke

Visst! Man kan ju vara omogen fast man är 18 också..Men ja tycker man ska kunna få mer vettiga svar på frågorna....Och oseriösa svar plockas bort så snabbt som möjligt [mad]


   
SvaraCitera

Jojje_46:

Moderatorn borde fixa så dessa oseriösa svar tas bort OMG..

Jojje_46:

OMG

Jojje_46:

svar tas bort

[chocked]?!


   
SvaraCitera

Om du inte gillar oseriösa svar mm så föreslår jag att du byter forum. Det är UM vi pratar om 😛


   
SvaraCitera

Välkommen till UM. Ett UM utan oseriösitet är som ett hav utan vatten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

Om du inte gillar oseriösa svar mm så föreslår jag att du byter forum. Det är UM vi pratar om 😛

Äh! Förstod att det skulle bli så här...Lika bra att maila moderator direkt [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej [mad]


   
SvaraCitera
Papper

Jojje_46:

som roar sig med att sitta hemma på pojkrummet och svara oseriöst på trådar bara för dom inte har något vettigare för sig.

Äh spela roll... då får dom ju sina trådar bumpade.


   
SvaraCitera