Aviseringar
Rensa alla

oskuld


Ämnesstartare

mrman:

jag är helt knäpp onormal ful

Yepp! [wink]


   
SvaraCitera
Bakric

Xisco:

Har jag då aldrig hört talas om varken bland mina troende eller icke-troende vänner. Visst, det snackas en hel del om att ligga hit och ligga dit bland dem icke-troende men inte så att man är misslyckad om man inte knullat.Att vara social har sina fördelar ja, men det är knappast det som avgör om man får ligga till slut 😛

Då har jag missat något ohyggligt grundläggande och måste återgå till att bli en djupt deprimerad eremit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric:

Då har jag missat något ohyggligt grundläggande och måste återgå till att bli en djupt deprimerad eremit.

Vad dillar du om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Yepp! [wink]

[shake]

Nej. Sex är en personlig grej och inget andra ska få rå över. Det är din kropp och bara du i hela världen bestämmer vem som ska få ha sex med dig, och när.


   
SvaraCitera
Bakric

Xisco:

Vad dillar du om?

Att om jag uppenbarligen missat något hyfsat grundläggande i min sociala uppväxt om jag gått här och inbillat mig att sociala färdigheter spelar mer roll än andra parametrar när det gäller att ligga, vare sig det handlar om ett ONS eller att ens en djupare relation ska komma på tal.

Betänk att jag nu sade "sociala färdigheter", och inte huruvida man går omkring och faktiskt är social eller inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bakric:

Betänk att jag nu sade "sociala färdigheter", och inte huruvida man går omkring och faktiskt är social eller inte.

Det spelar ju såklart in, som jag menade, men det är inte det enda. Nu vill jag tro att jag är socialt handikappad men det är jag förvisso inte så inte konstigt att jag fått ligga med några stycken.

Så ja, att vara social är en detalj som kan behövs ibland för att få ligga men det är inte det enda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Yepp!

mvh brad pitt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha typ alla mina kompisar ångrade deras första knull... de var bara desperata att förlora "oskulden".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

[shake]

kekeoxo:

mvh brad pitt

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns inga rätt eller fel i den här världen. Följ din egen vilja som du innerst känner är rätt. Låt ingen tvinga dig till något! Inte partner, inte vänner, inte samhället!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

save it!!1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applepie01:
Inget fel i det, bara klokt utav dig, tycker jag.
Det finns ju många nu idag som när de fyllt 15, ja tidigare än så.. hoppar på den första bästa, bara för att få det gjort liksom. Skrattretande..

Nähe jaha, du tycker hon är normal men de som gör tvärtom är skrattretande?!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidsro:

Nähe jaha, du tycker hon är normal men de som gör tvärtom är skrattretande?!!

Definiera normal, för mig? Säger inte att något är rätt eller fel egentligen. 
Men just det, att: "Nu är jag 15, nu får jag ha sex! bäst jag finner en partner"
& förlorar oskulden samma kväll.. utan att tänka. Kan vara ett ligg man kan ångra senare,
då det inte kan ha betytt särskilt mycket alls. 


   
SvaraCitera

mrman:
Jag är 21,5år och fortfarande oskuld, woohooo jag är helt knäpp onormal ful [party][party][party][party][party]

Men jag bryr mig inte, är glad jämt [bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]

Haha men bra, välkommen till klubben då! 

Bakric:
Var glad att du inte är kille isåfall. Då hade du omedelbart blivit stämplad som misslyckad av samhället och dess draåthelvete världsbild.

Nej det är man väl inte? Jag har då inte fått någon sån stämpel av någon..


   
SvaraCitera
Bakric

Nej det är man väl inte? Jag har då inte fått någon sån stämpel av någon..

Stämplar, fackindelningar och fördomar finns vare sig man vill det eller ej då det är en del av en evolutionär försvarsmekanism i sociala sammanhang. Sen har olika människor olika syn på... ja allt, och då kommer det sig ju helt naturligt att inte alla delar in andra individer och företeelser i sina respektive fack på samma grunder.

Dock handlar det ju i slutändan om vad man själv tycker och hur man ska ställa sig gentemot omvärlden, om man nu ö.h.t vill göra det Cool


   
SvaraCitera