Aviseringar
Rensa alla

Oskuld


Killle
Ämnesstartare

Hur gammal var ni när ni tappade oskulden och när ni gick på fest för första gången o drack


   
Citera

Det finns redan liknande trådar.


   
SvaraCitera

Jag har inte gått på en riktig fest ännu, och inte heller druckit alkohol (vilket jag är nöjd med). Hur är det för din del?


   
SvaraCitera

18 år va man 


   
SvaraCitera

När jag tappade oskulden va jag 17 år och första festen 18


   
SvaraCitera

Jag ska dö oskuld Tardig


   
SvaraCitera

Oskulden tappade ja i år (är 15) å nån riktigt fest har ja inte vart på men har druckit


   
SvaraCitera

Blev bjuden på halloween fest men fegade ur för jag vill se vad som finns bakom maskerna, det var några från pingisen som bjudit till ett mörkt radhus med 30pers, jag älskar radhus.  Födelsedagsfest med samma gäng i radhuset men bara 15pers, klassfest i gymnasiet då jag cosplayade chihiro.

Det var lite svårt att se förutom sminket. Det finaste jag sminkat men såg mer ut som en påskkärring än cosplay. Nostalgi Rodnar

Födelsedagsfest i Angered.
Det var rök.  

Drack min första cider på henriksberg utan ett glas.
Minns ej om jag hade ett sugrör, det ser mer elegant ut. 

Försökte få ihop ett gäng till kpop discot som är detsamma som i Stockholm men för liten grupp. 

Midsommarfest med giliath men det var inget alkohol. Vanlig tråkig midsommar fast en bror var med som var söt och gjorde det lite speciellt. Min syster tog med mig. 


   
SvaraCitera

Blev bjuden på japan fest som var planer på att resa till japan men det var inne i majorna och mitt på natten. 


   
SvaraCitera

Är 19 år och fortfarande oskuld. Aldrig festat och har endast druckit cider, och första gången var 2018 om jag minns rätt


   
SvaraCitera
Haien

Oskuld 16, fest 16 eller 17, dricka 17


   
SvaraCitera
05 Hbg

Jag har inte tappat min oskuld ännu med när jag drack första gången var när jag var 14 och vi var på en hemma fest och flera av mina vänner hade skaffat alkohol och senare på natten så blev jag så full att jag somna. Sen vakna jag upp till att jag var i en polisbil. Då hade snuten kommit och var på väg att köra hem mig. Mina förälder var inte glada på mig efter det.


   
SvaraCitera

14-15 typ, idk.


   
SvaraCitera
Gajevy

Oskulden när jag var 19 , har inte druckit på någon fest, har gått på fest men avstår ärligt talat från att dricka alkohol.


   
SvaraCitera