Aviseringar
Rensa alla

Oskuld


MR-A
 MR-A
Ämnesstartare

Hej, i vilken ålder är vanligast att bli av med oskulden i? själv är jag 15 och är oskuld, har inte riktigt hittat den rätta än ^^
I vilken ålder var ni i när ni låg för första gången 🙂


   
Citera

vid 17 års ålder har ca 50% av av alla ungdomar haft sex


   
SvaraCitera

MR-A:
Hej, i vilken ålder är vanligast att bli av med oskulden i? själv är jag 15 och är oskuld, har inte riktigt hittat den rätta än ^^
I vilken ålder var ni i när ni låg för första gången 🙂

Visst kul o veta statistik.

Dock behöver du inte bli av med oskulden vid en viss ålder.
Det kan bli mer spännande för båda parter om båda är oskuld (eller en) vid lite vuxnare ålder.

Tänk dig att ta någons oskuld, eller att någon tar din, fantastiskt fan


   
SvaraCitera
reben

finns väl statistik som säger typ 16-17 


   
SvaraCitera

15-17 jag känner en som blev av med den i 13 års åldern. Har hört att man ska känna sig redo att det är det viktigaste!


   
SvaraCitera

"Oskulden" är inget som existerar rent fysiskt, inte heller är det något mätbart. Även jag är oskuld och bryr mig inte ett piss om att få doppa - det sker när det sker helt enkelt.


   
SvaraCitera
reben

va
existerar bara saker om d fysiskt ??
e ju mkt mätbart


   
SvaraCitera
reben

aslätt att mäta oxo


   
SvaraCitera

reben:
va
existerar bara saker om d fysiskt ??
e ju mkt mätbart

Det existerar ingen "oskuldshinna" eller liknande. (Att man skulle se detta på Mödomshinnan är helt enkelt  lögn/myt)

reben:
aslätt att mäta oxo

Aha hur då?


   
SvaraCitera
reben

ANONYMÉS:

Det existerar ingen "oskuldshinna" eller liknande. (Att man skulle se detta på Mödomshinnan är helt enkelt  lögn/myt)

Aha hur då?

fast asså. oskuld innebär ju att man inte knullat. men ja, man kan ju tycka att det är ett korkat ord, ganska omodernt. har väl dockc inte riktigt med saken att göra då uppenbarligen alla förutom du förstår vad det innebär o kanske inte relaterar ordet till att det finns konstiga myter om tjejers könsorgan

dom flesta kmr ihåg om dom haft sex elr ej, har dom inte det så är dom oskulder =) jättelätt mätt. 


   
SvaraCitera
MR-A
 MR-A
Ämnesstartare

Tack för alla svaren 🙂


   
SvaraCitera

Exodus:
vid 17 års ålder har ca 50% av av alla ungdomar haft sex

vad är det för statistik


   
SvaraCitera

isola:

vad är det för statistik

Från scb


   
SvaraCitera