Aviseringar
Rensa alla

Oskuld


Ämnesstartare

Hur många är oskuld i åldern 14 15 jag är det och jag skäms lite över det gör ni det med vill veta


   
Citera

Finns miljontals fjortonåringar som också är oskulder. Genomsnittet för att förlora oskulden brukar ske globalt kring 17 år, men sedan är det också upp till DIG, individen, att "förlora" den när det helt enkelt känns rätt.

Känn ingen press


   
SvaraCitera

Jättevanligt i många andra länder
allt beror på hur man levt & varit osv.
inget att oroa sig för 🙂 var också oskuld när jag var 14


   
SvaraCitera

 Skäms över att man är oskuld när man är 14, suck...


   
SvaraCitera

14åringar som är oskulder är nog normen
Är 27 och fortfarande i det stadiet, det är ganska jävla abnormalt


   
SvaraCitera

Jag är 14 och oskuld, tycker det är ganska skönt...


   
SvaraCitera

Man ska inte skämmas för att man är oskuld. Allra helst inte om du bara är 14, chilla fö faen, du har hela livet framför dig Glad


   
SvaraCitera

Det  värsta med att förlora oskulden är att du inte förlorar någonting på att vara oskuld. Var med en du gillar eller vill pröva fram lika mycket som dig. Visst det kan gå lite knepigt när båda inte vet hur man gör, men lyssna aldrig på personer som skryter, de är antingen otrogna eller så vill de pröva för första gången själv. Sen kanske det finns idioter som bara måste säga vad de gör varje dag men det är dom det.


   
SvaraCitera
nubbie

Äsch då, det är inget att skämmas över! Som så mycket annat blir det inte värre än vad du själv gör det till. Hade själv inte haft sex då.


   
SvaraCitera

Det finns absolut ingenting att skämmas för! Du har hela ditt liv på dig att ha sex - varför stressa? Tänk inte så mycket på det, slappna av och vänta tills du träffar någon du känner dig trygg med och som får dig att vilja ha sex. Kom ihåg att du har sex för DIN EGEN skull, inte för någon annans/några andras. Kram på dig!


   
SvaraCitera