Aviseringar
Rensa alla

Oskuld


Ämnesstartare

Så, jag känner en kille jag brukar träffa på en ungdomsgård då och då och vi ska träffas hos han snart och är rätt säker på att vi ska ligga, men jag är oskuld och det är inget jag vill säga till han nu.
Är 15, han 17, så min fråga är, hur kan man förbereda sig, för tror nog jag är rätt tight, brukar ej p¨ulla eller något sådant, har inte ens använt tampong för de var för oskönt så, snälla hjälp mig.


   
Citera

Ska ni träffas på en ungdomsgård på en tisdag efter kl 23:00?
Eller menar du snart som en snar framtid?/dagar.

Hursomhelst så behöver man inte göra något som man inte känner sig bekväm med.


   
SvaraCitera

Du kan nog inte riktigt "förbereda dig". Kanske psykiskt men inte fysiskt. 
Första gången kommer vara obehaglig ja. Det kommer göra lite ont och det är sånt man får stå ut med (-: 
Det viktigaste är egentligen att du tycker att det känns rätt och att du känner dig redo. 


   
SvaraCitera

Kom ihåg att vara våt och att det kommer göra ont första gången.


   
SvaraCitera

Om du vill att det ska göra så lite ont som möljigt så måste du bli riktigt kåt, hört av några tjejpolare när dom hade samlag första gången när dom var oskuld, de berättade att dom inte hade lika ont som alla brukar berätta när dom har haft samlag första gången, sen så måste man bara ta det, det är som att få en spruta på sjukan.

LOL


   
SvaraCitera

Många konstiga kommentarer här...

Fysiskt kan du förbereda dig genom att använda dildo och onanera, för att veta ungefär hur det känns med penetration. Vid sex, använd mycket glidmedel så blir det lättare.

Gör inget du inte känner dig helt redo för! Känner du en större press utifrån än din egen motivation och vilja, då bör du vänta ett tag till.


   
SvaraCitera