Aviseringar
Rensa alla

Oskuld


Haxxis
Ämnesstartare

Hej jag är en kille på 17 år Som fortfarande  är oskuld är det onormalt? Liksom alla vänner har tappat sin för länge sen (ska bara påpeka att jag ser inte förjävlig ut heller ser nog ganska ok ut)  men aldrig haft ett seriöst förhållande. Chansen kommer väl när man skaffar tjej? Känns ganska onormalt men vad tycker ni 


   
Citera

nej det är inte onormalt


   
SvaraCitera

Det är inte onormalt. De flödat förlorar oskulden mellan 14/15 till 18/19 år. Varför mig att jag såg nån statistik på de


   
SvaraCitera

Nej, inte onormalt! 


   
SvaraCitera

Dagen kommer , bara o vänta 


   
SvaraCitera

Som alla andra sagt här är det inte onormalt.. Du kan börja fundera och undra när du passerat 21 utan en till tillstymmelse utav närhet av tjej. Wish you luck mate! 


   
SvaraCitera

Johansson:
Som alla andra sagt här är det inte onormalt.. Du kan börja fundera och undra när du passerat 21 utan en till tillstymmelse utav närhet av tjej. Wish you luck mate! 

Lol nej han ska inte tänka så när han passerat 21. 

TS, känn ingen stress, vänta tills du är redo! Vissa är 12, andra 15, andra 18, andra 20, 25, 30, 40 etc


   
SvaraCitera

Ta det bara lugnt, den stora dagem kommer att komma. Men om du stressar upp dig så mycket över det så kanske den stora dagen inte blir så stor


   
SvaraCitera

det är väldigt vanligt.


   
SvaraCitera

Ne, det är normalt! 🙂 


   
SvaraCitera

Det är inte onormalt.
Att vilja förlora oskulden bara för att "vara som alla andra" (vilket ändå inte är fallet) eller, ännu värre, för att skryta om det, är otroligt patetiskt, omoget och dumt. Stressa inte, du har hela livet på dig att träffa någon som det känns rädd med.


   
SvaraCitera
Yaren

Hälften av alla som är sjutton har haft sex, det vill säga andra hälften har haft det. 
Har jag sett lite varstans flera gånger. 


   
SvaraCitera
Yaren

inte 


   
SvaraCitera

Den dagen kommer.fråga nån tjej kompis.ja hade en kompis som gav mig sex å ja tbx.de var ju inte de att vi knulla men allt annat.mer en berörings kompis


   
SvaraCitera