Aviseringar
Rensa alla

Oskuld fråga


yesyesknark:

höhöhö du har ju iallafall möjligheten

Ja med en femåring ja[n][cry]

yesyesknark:

man behöver väl inte vara slampa för att man har haft sex innan?

Nej men de flesta har ju legat med tio stycken i.a.f.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Nej men de flesta har ju legat med tio stycken i.a.f.

nej det tror jag ej. det är mest killar som har legat med såmånga vad jag vet om. de tjejer jag känner har inte legat med någon alls eller så har de legat med få.

SebastianE:

Ja med en femåring ja

haha NEJ


   
SvaraCitera

yesyesknark:

nej det tror jag ej. det är mest killar som har legat med såmånga vad jag vet om. de tjejer jag känner har inte legat med någon alls eller så har de legat med få.

Men det är ju fortfarande så att de flesta killar ligger med tjejer eller hur? Då borde ju siffran vara rättså jämn. Det där är en myt.

yesyesknark:

haha NEJ

Ja men glöm att hitta en 20åring som är oskuld!


   
SvaraCitera

KarlssonPatrik:

eller ni 2 blir av med iskulden samtidigt?

Jag väntar på den rätta, och om den rätta inte väntar på mig så blir jag ledsen. 🙁
Kanske aldrig kommer träffa någon ändå, men om jag gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Men det är ju fortfarande så att de flesta killar ligger med tjejer eller hur? Då borde ju siffran vara rättså jämn. Det där är en myt.

det som jag har hört, det kanske är en myt. men den verkar stämma in rätt bra i min bekantskapskrets. "alla" killar har förlorat den tidigare än tjejer. fler tjejer är oskuld

SebastianE:

Ja men glöm att hitta en 20åring som är oskuld!

ej min komlis är iallafall nitton typ samma. finns nog både kvinnor och män ska du tro.


   
SvaraCitera

yesyesknark:

man behöver väl inte vara slampa för att man har haft sex innan?

Har man haft sex före eller vid sidan av äktenskapet är man ju en aning slampig.
Och äktenskapet måste vara tills döden skilljer dem åt. 🙁


   
SvaraCitera

yesyesknark:

det som jag har hört, det kanske är en myt. men den verkar stämma in rätt bra i min bekantskapskrets. "alla" killar har förlorat den tidigare än tjejer. fler tjejer är oskuld

Nej du. Killar hittar på mer, det är därför[no-no]

yesyesknark:

ej min komlis är iallafall nitton typ samma. finns nog både kvinnor och män ska du tro.

Ja men jag vill inte ha sex med en 19åring[no-no]


   
SvaraCitera

SebastianE:

Nej du. Killar hittar på mer, det är därför[no-no]

Av efarenhet tror jag att det är så att en del killar har secksat med 0-2 och en del med 10+. Medan tjejorna har med liknande siffor 2-4, ni fattar säkert inte hur jag menar [blush]


   
SvaraCitera

Emopinglan13:

Av efarenhet tror jag att det är så att en del killar har secksat med 0-2 och en del med 10+. Medan tjejorna har med liknande siffor 2-4, ni fattar säkert inte hur jag menar

Ta om det där igen[wink] Joda att vissa killar får knulla aset medan vissa andra får aldrig doppa. Korrekt uppfattat?


   
SvaraCitera

SebastianE:

Joda att vissa killar får knulla aset medan vissa andra får aldrig doppa. Korrekt uppfattat?

Ja precis, det är (iaf i min närhey) större skillnad på kille till kille än tjej till tjej när det gäller att ligga [crazy]


   
SvaraCitera

Emopinglan13:

Ja precis, det är (iaf i min närhey) större skillnad på kille till kille än tjej till tjej när det gäller att ligga

Japp, det är förjävligt allt!


   
SvaraCitera

Nån som redan hade blivit av med den. Nu var inte det fallet, och det gick ju bra ändå [cool]


   
SvaraCitera

oskuld + oskuld låter gulligare


   
SvaraCitera

KarlssonPatrik:

Jag hade en fråga [wink]
skulle ni vilja bli av med oskulden med någon som redan har gjort det. eller ni 2 blir av med iskulden samtidigt?

Beror på, men det första verkar ju realistisk med fina/sköna tjejer när man blir äldre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Två av mina närmaste kompisar tog varandras oskulder, tyckte att det var sött. [rolleyes][blush]


   
SvaraCitera