Aviseringar
Rensa alla

Oskuld, hur göra?


Ämnesstartare

Anledningen till att jag aldrig har haft sex är flera. 
En anledning, och det är väll den främsta och till största delen bidragande, är att jag har svårt för att lita på människor. Det finns ingen som jag har känt mig så pass bekväm och trygg med.
Och de gånger som det inte har varit personen det var fel, så var det situationen. 
Jag har fått några sexuella inviter, men varje gång är det något som det har varit fel på. 

Och allt eftersom tiden har gått har sex blivit ett väldigt minimalt intresse. Ett obefintligt sådant. 
Det som intresserar mig på det sexuella planet, det är tjejers och kvinnors fötter. 

Kanske det blir ändring på det, den dag (om det kommer en sån) där jag får mitt första sex. Och vaginalt sex också blir intressant. Men det är det inte nu, och inget som jag lockas av.

Hur ser ni på detta?

Och vad tycker ni jag göra? 

Svårt att svara på kanske, men vad hade ni själva gjort? 

Tacksam för svar! 


   
Citera
3lis
 3lis

okej

tycker bara du kan gå in i en annan roll och låtsas som du är någon annan, typ som när du jobbar eller vad du gör. det behöver inte vara dåligt utan tycker bara det känns bättre

men stressa inte, det kommer, hur gammal är du


   
SvaraCitera

sex är objektivt överskattay, man behöver den inte, testa kontrollerat våld istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

3lis: men stressa inte, det kommer, hur gammal är du

Jag är 25 jordsnurr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sägmig Saves The Day:
sex är objektivt överskattay, man behöver den inte, testa kontrollerat våld istället

Hur då menar du, med kontrollerat våld?
Jag är pacifist.


   
SvaraCitera
3lis
 3lis

aha okej kan inte sätta mig in i situationen mer än att bara be dig göra det som med allt annat man gör i livt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

3lis:
aha okej kan inte sätta mig in i situationen mer än att bara be dig göra det som med allt annat man gör i livt

Och vad är det, haha.


   
SvaraCitera
3lis
 3lis

Alltså, om du vill det, gör det. Tänk inte så mycket. Som med andra saker i livet, typ nya jobb, arbetsintervjuer, bantning, prata inför grupp, dricka alkohol, vara ensam hemma, sova själv, städa. Gör det bara. Tänk inte så mycket. Känns det fel, avbryt. Tror inte du kommer få ut s mycket av en tråd på ungdomar.se.... Hitta någon du trivs med och ligg med personen, stressa inte men tänk inte för mycket heller. Skaffa tinder men skriv inte att du är oskuld Glatt skålande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

3lis:
Alltså, om du vill det, gör det. Tänk inte så mycket. Som med andra saker i livet, typ nya jobb, arbetsintervjuer, bantning, prata inför grupp, dricka alkohol, vara ensam hemma, sova själv, städa. Gör det bara. Tänk inte så mycket. Känns det fel, avbryt. Tror inte du kommer få ut s mycket av en tråd på ungdomar.se.... Hitta någon du trivs med och ligg med personen, stressa inte men tänk inte för mycket heller. Skaffa tinder men skriv inte att du är oskuld Glatt skålande

Där kommer vi till problem nr 2.
Jag har problem med det där med att just "skaffa" tjej också. Oerhört blyg och skäms för mycket över mig själv. 
Vågar inte ta kontakt. Vet heller inte hur jag ska göra där.
Och tar någon kontakt med mig, då typ gömmer jag mig. Skyndar därifrån. Sabbar för mig själv. 
Antar att det är samma där, att jag tänker för mycket. 

Jag har testat många olika dejtsidor, men fick inte ut något av det. Inga intressanta personer där, och då bläddrade jag genom sidorna fram och tillbaka i några månader. 

Och hittade jag någon som tilltalade mig, var det jag som inte var intressant. 

Men jag tänkte mer att jag kunde få bra råd här, och så hittade du hit. Och det är ju bra, och tackar dig för det! 


   
SvaraCitera

Testa att klippa dig, säger inte att du skall anpassa dig efter andras önskemål, utan typ våga ta första steget ut ur det som gör dig för bekväm så att säga. 


   
SvaraCitera

Du har väl inte provat din fotgrej, ellerhur? Så även om du kanske tänder på det specifikt så kan du absolut ha "vanligt" sex utan att känna att du saknar nåt, så tro inte att det sätter stopp på nåt vis. Krångla inte till det i onödan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klippte mig för någon månad sedan. 
Men långt hår är liksom jag. 
Ser inte hur håret har inverkan i sammanhanget, mer än att den som vill ha mig får det på köpet. 
Ja, sen ska ju jag våga också. 

S3ON:
Testa att klippa dig, säger inte att du skall anpassa dig efter andras önskemål, utan typ våga ta första steget ut ur det som gör dig för bekväm så att säga. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
Du har väl inte provat din fotgrej, ellerhur? Så även om du kanske tänder på det specifikt så kan du absolut ha "vanligt" sex utan att känna att du saknar nåt, så tro inte att det sätter stopp på nåt vis. Krångla inte till det i onödan.

Nej, det har jag heller inte. 
Så du kanske har rätt så.
Men då fötterna lockar mig, vill jag ju testa det med. Utforska och undersöka. 


   
SvaraCitera

Armagedon:
Klippte mig för någon månad sedan. 
Men långt hår är liksom jag. 
Ser inte hur håret har inverkan i sammanhanget, mer än att den som vill ha mig får det på köpet. 
Ja, sen ska ju jag våga också. 

Menar att du är trivsam i långt hår, att det är bra träning att klippa jättekort typ byta levnadsstil etc.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Menar att du är trivsam i långt hår, att det är bra träning att klippa jättekort typ byta levnadsstil etc.  

Jag förstår hur du tänker. Men då har jag inte mycket kvar istället.


   
SvaraCitera