Aviseringar
Rensa alla

oskuld med problem...


Ämnesstartare

Hej,

Jag är oskuld, men är trött på det. Men alla mina tjejkompisar är typ "oh, nej jag vill bara ha sex med någon jag är tillsammans med". Men jag vill liksom inte bli ihop med någon som jag inte är kär i.
Men jag vill gärna ha sex.

Vilka tjejer ska man fråga? och hur ska man göra det?

svara inte "på festen när de är skit fulla" för det vill jag inte jag vill ju i alla fall att tjejen ska vara vid medvetande.


   
Citera

söt.
en idé kan väl vara att vänta på någon du är kär i.
eller vänta på en brud som också bara vill ha sex. tror bägge är lika tidskrävande ungefär


   
SvaraCitera

Teh internetz.


   
SvaraCitera

Sex är nog ej så svårt att hitta om man har låga krav och är ganska öppen med att man vill ha sex.

För er dryga som gärna kommenterar detta: jag skrev NOG, dvs att jag EJ ÄR SÄKER.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ju väldigt lätt att ragga på fest faktiskt då folk är mer avslappnade och öppna, måste inte vara en fyllefest. Annars kan du ju alltid dejta någon och se vad som händer, ni kanske gillar varandra och känner för att ha sex.


   
SvaraCitera

Det är bättre att inte veta vad man går miste om.


   
SvaraCitera

Kunde inte låta bli [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Sex är nog ej så svårt att hitta om man har låga krav och är ganska öppen med att man vill ha sex.

Ska man gå runt med en text i pannan "Jag vill ha sex, är då på?"
eller hur är man öppen med att man vill ha sex?


   
SvaraCitera

sweman:

eller hur är man öppen med att man vill ha sex?

Fråga brudarna om dom vill ha sex.


   
SvaraCitera

sweman:

Vilka tjejer ska man fråga?

fråga alla tjejer

sweman:

och hur ska man göra det?

gå fram till dom och säg "hej, ska vi ha sex?"

duh[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör som driftiga män har gjort i alla tider: Lura henne att bli kär i dig och att ni är tillsammans. Ligg några gånger. Dumpa och gå på hennes kompis. Lather, rinse, repeat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

gå fram till dom och säg "hej, ska vi ha sex?"

man kan ju inte bara gå fram till alla tjejer man ser på stan och fråga om de vill ha sex med en!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

gå fram till dom och säg "hej, ska vi ha sex?"

man kan ju inte bara gå fram till alla tjejer man ser på stan och fråga om de vill ha sex med en!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

gå fram till dom och säg "hej, ska vi ha sex?"

man kan ju inte bara gå fram till alla tjejer man ser på stan och fråga om de vill ha sex med en!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

gå fram till dom och säg "hej, ska vi ha sex?"

man kan ju inte bara gå fram till alla tjejer man ser på stan och fråga om de vill ha sex med en!


   
SvaraCitera