Aviseringar
Rensa alla

oskuld med problem...


Ämnesstartare

farbror gugge:

gå fram till dom och säg "hej, ska vi ha sex?"

man kan ju inte bara gå fram till alla tjejer man ser på stan och fråga om de vill ha sex med en!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

gå fram till dom och säg "hej, ska vi ha sex?"

man kan ju inte bara gå fram till alla tjejer man ser på stan och fråga om de vill ha sex med en!


   
SvaraCitera

sweman:

man kan ju inte bara gå fram till alla tjejer man ser på stan och fråga om de vill ha sex med en!

ehm jo[shake] hur skulle man annars göra menaru?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sweman:

Vilka tjejer ska man fråga? och hur ska man göra det?

Du kan ju börja snacka med tjejer på fester men du behöver ju inte ha sex med dom då. Du kan ju ta deras nummer och börja dejta lite och så leder det ena till det andra..


   
SvaraCitera

Du drogar dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sweman:

Men alla mina tjejkompisar är typ "oh, nej jag vill bara ha sex med någon jag är tillsammans med".

Ja många tjejer lever ju under illusionen av att deras första gång ska vara ''perfekt''. Never gonna happen.

sweman:

Men jag vill liksom inte bli ihop med någon som jag inte är kär i.

Bråttom du har. Det kommer vettu.
Sen när du väl blir kär så är det kört. Du är fast och kommer inte loss [cool]


   
SvaraCitera
Hando

sweman:

Men alla mina tjejkompisar är typ "oh, nej jag vill bara ha sex med någon jag är tillsammans med"

Var inget problem för mig. Visserligen föreslog en kompis det, men båda var på. [smile]


   
SvaraCitera

sweman:

man kan ju inte bara gå fram till alla tjejer man ser på stan och fråga om de vill ha sex med en!

Kan kan du, sedan att du troligen blir skrattad åt eller bitchslapad är en annan femma.


   
SvaraCitera

Bli medlem på någon sexsida på nätet.


   
SvaraCitera

stereo total:

Bli medlem på någon sexsida på nätet.

Typ ungdomar.se


   
SvaraCitera

min erfarenhet är att killar gärna vill ha sex 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

min erfarenhet är att killar gärna vill ha sex 😛

Vill nog tjejer med. Våra föreställningar är nog det som skiljer sig.


   
SvaraCitera

sweman:

Men alla mina tjejkompisar är typ "oh, nej jag vill bara ha sex med någon jag är tillsammans med".

Haha, jag var för cynisk för sådant till och med när jag var en naiv liten oskuld. Synd att jag var för ung för att gå på krogen och ragga upp någon som kunde lära mig, nu fick jag bli en i mängden tjejer som blir av med oskulden i ett förhållande i alla fall.[sad] Fast det var värt det.[badgrin]

OnT: Är du gammal nog kan du ragga på krogen, annars får det nog bli fester. Det är trots allt på sådana man möter glada, kåta och fria människor som inte är på på mer än en kväll. Alkohol ger själen vingar.[rolleyes]


   
SvaraCitera

Det fixar sig.


   
SvaraCitera

sweman:

Men jag vill gärna ha sex.

Adultfriendfinder

Glöm inte kondomen!

[party]


   
SvaraCitera