Aviseringar
Rensa alla

Oskuld men kåt 24/7


Ämnesstartare

Jag är en tjej på 15 år som har ett "problem".Det är nämligen så att jag är oskuld men jag sexchattar varje kväll i princip och är väldigt kåt av mej. Jag har skickat nakenbilder också. Är det fler än jag som gör/gjort på samma sätt? Tacksam för svar!


   
Citera
Ämnesetiketter

(ändrade din tagg, när man använder snedstreck i taggar så går det nämligen inte att gå in på tråden)


   
SvaraCitera

hannai99: Är det fler än jag som gör/gjort på samma sätt?

väldigt många


   
SvaraCitera

Ja. 


   
SvaraCitera

alla gör det
det är bra för själen att visa sig naken


   
SvaraCitera

Var försiktig med vem du skickar nakenbild till, visa inte ansiktet på bilden. Har en kompis som råkade ut för en mindre trevlig grej efter att hon skickat nakenbild till en kille.


   
SvaraCitera

Mindfly:
Var försiktig med vem du skickar nakenbild till, visa inte ansiktet på bilden. Har en kompis som råkade ut för en mindre trevlig grej efter att hon skickat nakenbild till en kille.

+1


   
SvaraCitera

försiktighet är fjantigt, i framtiden kommer vi alla att vara nakna, sluta hindra evolutionen


   
SvaraCitera

Aldrig skickat nakenbiöder, men visat mig i cam, lr aaaa pillen i cam typ 2ånger o den senaste gången var jag typ 14-15-ishhh


   
SvaraCitera

Kallas pubertet. Fast ah, kan ju iof vara så även efter puberteten också. Som tur är. 


   
SvaraCitera

Det ät en del av tonåren att vara kåt. Jag är också det och runkar och tittar på porr hela tiden. Det är najs och en skön stund att njuta. Har dock aldrig gjort det via webbcam.


   
SvaraCitera

Mindfly:
Var försiktig med vem du skickar nakenbild till, visa inte ansiktet på bilden. Har en kompis som råkade ut för en mindre trevlig grej efter att hon skickat nakenbild till en kille.

+1


   
SvaraCitera
Turbo

Hur många PM fick du?


   
SvaraCitera

Groomingförsök.


   
SvaraCitera

Jag är en kille 15 år och har samma problem...  Man känner som en press av att inte har gjort det än! Det är sjukt jobbigt! Mina kompisar har liksom gjort det typ hundra ggr..


   
SvaraCitera