Aviseringar
Rensa alla

Oskuld men kåt 24/7


Turbo:
Hur många PM fick du?

+1


   
SvaraCitera
HildeE

Man kan ju experimentera utan en partner också 🙂


   
SvaraCitera

var försiktigt som sagt, jag skickade en bild i förtroende till mitt ex, den hamnade hos alla mina vänner och min omgivning. Det var förödmjukande. Jag var lika dan innan jag testa på något sexuellt med en person, då märkte jag att jag inte var redo. experimentera  lite det är mitt tips. 


   
SvaraCitera

E alltid kåt med, 17 år kille 🙂 Vad heter du på snap? vi kanske kan lösa detta problem 😉


   
SvaraCitera

Mindfly:
Var försiktig med vem du skickar nakenbild till, visa inte ansiktet på bilden. Har en kompis som råkade ut för en mindre trevlig grej efter att hon skickat nakenbild till en kille.

+1

Turbo:
Hur många PM fick du?

Hahaha

Tiffany.tc:
var försiktigt som sagt, jag skickade en bild i förtroende till mitt ex, den hamnade hos alla mina vänner och min omgivning. Det var förödmjukande. Jag var lika dan innan jag testa på något sexuellt med en person, då märkte jag att jag inte var redo. experimentera  lite det är mitt tips. 

+1


   
SvaraCitera

hannai99:
Jag är en tjej på 15 år som har ett "problem".Det är nämligen så att jag är oskuld men jag sexchattar varje kväll i princip och är väldigt kåt av mej. Jag har skickat nakenbilder också. Är det fler än jag som gör/gjort på samma sätt? Tacksam för svar!

har du kik? isåfall vad heter du?


   
SvaraCitera

hej någon snygg tjej här som vill byta bilder? jag har snygg kropp spelar fotboll


   
SvaraCitera