Aviseringar
Rensa alla

oskuld och kåt


Ämnesstartare

jag har aldrig haft någon sexuell komtakt med en tjej som mest har jag hånglat och jag vill lixom bli av med oskulden vad göra?


   
Citera

Gå på en fjortisfest
Sup ned en tjej så hon tycker du ser hyffsat OK ut
Knulla
Försvinn innan solen stiger upp så hon slipper känna ångest


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är en sådan som varken dricker lr festar


   
SvaraCitera

toba95:

jag är en sådan som varken dricker lr festar

Hitta flickvänsmaterial då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo för det är ju så himla lätt att säga när man är grymt fuljo för det är ju så himla lätt att säga när man är grymt ful


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

toba95:

jo för det är ju så himla lätt att säga när man är grymt fuljo för det är ju så himla lätt att säga när man är grymt ful

Var inne genom mobilen så det vart dubbelt, uräsktar


   
SvaraCitera

Sluta tänk att du är ful och tänk på att du är trevlig och glad och intressant som personlighet istället då och försök framhäva de egenskaperna. Prata med den potentiella flickan, få henne att känna sig respekterad och behandlad som en människa snarare än ett objekt att hångla med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Webbitch:

Sluta tänk att du är ful och tänk på att du är trevlig och glad och intressant som personlighet istället då och försök framhäva de egenskaperna. Prata med den potentiella flickan, få henne att känna sig respekterad och behandlad som en människa snarare än ett objekt att hångla med.

Tänkt så många gånger kan jag säga, Jag i person är jävligt blyg och så. Började gymnasiet nyss, träffade världens snällaste och sötaste tjej i klassen, vi började prata osv. hon hängde med på marken vi hade jätte kul. Sen nästa vecka så började en kille som vi kallar för N, Hålla på med den här tjejen, Han började krama henne hela tiden och sånt vågar ju inte jag göra bara sådär, Häromdagen så ertappade jag dom att dom hångla så det var väll en sk mood breaker, Så jag börjar fatta att jag inte kan få ''Förhållande tjejer'' utan man kanske ska börja supa och leta reda på någon fjortis


   
SvaraCitera

toba95:

Jag i person är jävligt blyg och så.

Var jag med. Det går över. Alkohol är inte hälften så bra för modet som det tillskrivs.

toba95:

krama henne

Börja mas när ni ska säga hej då? Det är ju bara "amen, hejdå" och slå ut med armarna. De flesta går med på hejdå-kramar.

toba95:

Så jag börjar fatta att jag inte kan få ''Förhållande tjejer'' utan man kanske ska börja supa och leta reda på någon fjortis

Alla kvinnor är "förhållande-tjejer" med rätt människa, på samma sätt som de är "ONS-tjejer" med rätt människa och dissare med fel männniskor. Det handlar inte om att hitta en flicka av viss typ, alla flickor är potentiella, det handlar om vad de vill ha för stunden, lika mycket som det handlar om vad du vill ha för stunden.

Vill man bygga för ett förhållande bör man dock försöka bygga en bekväm relation snabbt, drar man ut på det hamnar man i vän-facket. Hon ska direkt börja undra om du flirtar eller inte, och är du för på i det läget blir du läskig och hon tar avstånd från dig, men är du för distanserad kan hon ändra sig på den punkten. Så länge hon undrar om du flirtar eller inte så har hon inte bestämt sig om vad hon tycker om det. Om hon vet att du flirtar är det mycket lättare för henne att bli avogt inställd iom att det är en förändring i hennes tillvaro och människor är vanedjur. Genom att hålla henne undrande ett tag så vänjer du henne vid tanken.

Det här fungerar på herrar också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Webbitch:

men är du för distanserad kan hon ändra sig på den punkten

Det där, Jag är enra för på lr så är jag enra inte på alls

Webbitch:

Vill man bygga för ett förhållande bör man dock försöka bygga en bekväm relation snabbt

Det där försökte jag med oxå men då kom N och tog över


   
SvaraCitera

Fattar inte vad som händer med ungdomar. När jag var 16 hade jag inte sådär dålig språkkunskap.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

toba95:

man kanske ska börja supa och leta reda på någon fjortis

[y]


   
SvaraCitera

Ta det lugnt, jag lovar dig. Många tjejer känner likadant[smile]


   
SvaraCitera