Aviseringar
Rensa alla

oskulden?


isola:

Fast många väldigt unga tjejer har ju inte sex för att de vill det utan för att de är berusade eller blir pressade till det.

Jag vet, det är också så att många känner sig pressade pga att de vill vara genomsnittliga ect. Det är synd, jag önskade att det inte var så. [smile]


   
SvaraCitera

Asha:

nejnej det är naturligt tjejer mognar snabbare och är i snitt mer sociallt skillade (speciellt i den åldern)

Du tycker med andra ord att det är helt okej att 20-åriga killar har sex med 10-åriga flickor? [cry]


   
SvaraCitera

S3ON:

Du tycker med andra ord att det är helt okej att 20-åriga killar har sex med 10-åriga flickor?

Jag tycker att man borde bli byxmyndig när man är 12-13 något ja. Sedan för att svara på din fråga så är det väldigt individuellt det där. Rent generellt så bör inte relationer handla om sex främst som jag ser det utan intimitet. Vem vill vara tillsammans med en 10 åring ? Samtidigt så sex som sex om båda är könsmogna? [crazy]


   
SvaraCitera

Asha:

Vem vill vara tillsammans med en 10 åring ? Samtidigt så sex som sex om båda är könsmogna? [crazy]

Vill inte lägga mig i denna debatten då jag tycker den är lite ovärd.

Vad jag vill säga däremot är att "[crazy]" är HELT fel smiley att använda när man snackar om små barn som knullar [sad]


   
SvaraCitera

The_joker:

vad är genpmsnitter för att bli av med oskulden? [surprised][surprised][bigsmile]

Börja tänka på det när du är 25.


   
SvaraCitera

Asha:

Jag tycker att man borde bli byxmyndig när man är 12-13 något ja.

Men lol. Den attityden har vi tack och lov inte i våra svenska lagar.

Asha:

Samtidigt så sex som sex om båda är könsmogna? [crazy]

Alla är verkligen inte könsmogna vid 10, nej.


   
SvaraCitera

Asha:

Jag tycker att man borde bli byxmyndig när man är 12-13 något ja.

Inte sådär ofta flickor är speciellt sugna på sex i den åldern.. [crazy]


   
SvaraCitera

Semi:

Vad jag vill säga däremot är att "" är HELT fel smiley att använda när man snackar om små barn som knullar

Jag pratar om könsmogna människor som har sex med varandra. Du får kalla det vad du vill, barn säger inget om lämplighet att ha sex eller ej då det inte har med könsmogand att göra. Man kan vara barn och inte vara könsmogen och klassas som barn och vara det så säger det något egentligen?


   
SvaraCitera

isola:

Alla är verkligen inte könsmogna vid 10, nej.

Precis. Jag pratar om könsmogna människor.

isola:

Men lol. Den attityden har vi tack och lov inte i våra svenska lagar.

haha inget värt att bråka över heller [wink]


   
SvaraCitera

Jag ville ju inte vara i diskussionen, säger bara att det såg jättecreepy ut med en "[crazy]", kåtansiktet [sad]


   
SvaraCitera

Asha:

haha inget värt att bråka över heller [wink]

Fast du kan ju skaffa barn och föra över den knasiga synen på dem. Vuxna ska inte ha sex med barn, punkt.


   
SvaraCitera

S3ON:

Inte sådär ofta flickor är speciellt sugna på sex i den åldern..

Nej då behöver de ju inte ha sex heller. byxmyndigheten handlar inte om någon normgiving när man BÖR ha sex. Utan när lagen inte ska vara skyddande på ett sådan sätt så man inte har något att säga till om det själv.


   
SvaraCitera

isola:

Fast du kan ju skaffa barn och föra över den knasiga synen på dem. Vuxna ska inte ha sex med barn, punkt.

Det handlar inte om vuxna och barn utan om könsmogna och inte könsmogna. Barn är man till man är 18 i juridisk mening. Och vi har byxmyndighetsåldern vid 15 det säger ju en del om hur olämpligt det är att prata om att barn inte ska ha sex med vuxna. Det kan ju betyda så mkt olika saker.


   
SvaraCitera

Semi:

Jag ville ju inte vara i diskussionen, säger bara att det såg jättecreepy ut med en "", kåtansiktet

Är ju inte kåt ansikte utan sarkastiskt eller med glimten i ögat jue. Du som tolkar in det så. [crazy]


   
SvaraCitera

Asha:

Det handlar inte om vuxna och barn utan om könsmogna och inte könsmogna. B

Nej det gör det inte. Du blir inte könsmogen vid en speciell ålder utan det är högst individuellt, liksom den mentala mognaden. Att då tycka att det ska vara okej för någon på 25 att utnyttja ett barn på 10 år (ja för då är det rent utnyttjande då personen på 25 har ett stort mentalt övertaget och barnet vet inte vad de vill)
är helt befängt. Tänk om.


   
SvaraCitera