Aviseringar
Rensa alla

Oskulds förlorande?


Ämnesstartare

GAIA:

Skulle inte kalla din pojkvän oskuld iaf...

Knappast erfaren heller[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ekwall:

Knappast erfaren heller

Läs det jag skrev alldeles precis -.-

Meowr:

Tydligen så är han en "hård nöt att knäcka" och kommer inte så snabbt, så de kan haft håll på länge, och då blir han mer erfaren? ><


   
SvaraCitera

Meowr:

Tydligen så är han en "hård nöt att knäcka" och kommer inte så snabbt, så de kan haft håll på länge, och då blir han mer erfaren? ><

haha <333


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

haha <333

Vad? ._. hans egna ord, och jag vet inte riktigt hur erfaren han är.
När det gäller att hitta rätt skön punkt där nere på mej så .. failar han och jag måste "visa", men han kanske är erfaren på annat?


   
SvaraCitera

Meowr:

Vad? ._. hans egna ord, och jag vet inte riktigt hur erfaren han är.
När det gäller att hitta rätt skön punkt där nere på mej så .. failar han och jag måste "visa", men han kanske är erfaren på annat?

Nej, men alltså. Snälla, gör dig själv en tjänst. Spara den här tråden och läs den om några år. Du kommer skratta dig redlöst fördärvad.


   
SvaraCitera

knäck hans nötter då[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meowr:

och då blir han mer erfaren? ><

Eh, nej.

Meowr:

ont? o.o

"On topic"

Budolicious:

Nej, men alltså. Snälla, gör dig själv en tjänst. Spara den här tråden och läs den om några år. Du kommer skratta dig redlöst fördärvad.

This


   
SvaraCitera

Budolicious:

Nej, men alltså. Snälla, gör dig själv en tjänst. Spara den här tråden och läs den om några år. Du kommer skratta dig redlöst fördärvad.

[y][bigsmile]


   
SvaraCitera

Meowr:

men erfaren?

Skulle knappast kalla det erfaret att ha haft sex 5 gånger. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Man förlorar sin oskuld när man har haft sex, så enkelt är det. Och sex behöver självklart inte innebära penetration.

Åtta:

När personen anser sig ha haft sex så har denne förlorat sin oskuld.

Anser? Ni subjektivister är bra lustiga...


   
SvaraCitera
Åtta

svartarosen:

Anser? Ni subjektivister är bra lustiga...

När man anser sig ha haft sex, ja. Sex är inte en enda grej. Sex kan vara flera saker.


   
SvaraCitera
Hando

Meowr:

Oskulds förlorande

[tard]


   
SvaraCitera

Åtta:

När man anser sig ha haft sex, ja. Sex är inte en enda grej. Sex kan vara flera saker.

Nej när man har haft sex, inte när man anser sig ha haft det. Sex är sex oavsett vad du anser att det är.


   
SvaraCitera
Åtta

svartarosen:

Nej när man har haft sex, inte när man anser sig ha haft det. Sex är sex oavsett vad du anser att det är.

Nej. Penetrativt sex är penetrativt sex, oavsett vad man anser att det är. På samma sätt som oralsex är oralsex, oavsett vad man anser att det är. Analsex är också analsex, oavsett vad man anser att det är.

Sex däremot är ett samlingsnamn för dessa saker, och kan således inte sägas vara en enda sak.

Hänger du med i resonemanget?


   
SvaraCitera

Meowr:

min pojkvän har haft sex 5 gånger

Meowr:

erfaren

hääh


   
SvaraCitera