Aviseringar
Rensa alla

oskyddat eller skyddat?


Ämnesstartare

vilket föredrar du?? för min del säger jag nog oskyddat, klarat mig rätt så bra såhär långt även om det blivit skyddat mestadels.


   
Citera
Ämnesstartare

Runkar alltid med hjälm på.


   
SvaraCitera

Skyddat.

Eller det beror på hur du menar. Skydd mot graviditet eller könssjukdomar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The dying light:

vilket föredrar du?

Oskyddat är skönt men kan leda till graviditet och könssjukdomar så jag skulle nog säga skyddat för säkerhetens skull! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ah,jävlar va skönt och mysigt d är med oskyddat!blir så jävla kåt att ha könsjukdomar och graviditet i bakhuvet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skydd mot graviditet eller könssjukdomar?

både och.

sepideh:

Oskyddat är skönt men kan leda till graviditet och könssjukdomar så jag skulle nog säga skyddat för säkerhetens skull!

sant men då kan man sterilisera sig! 😀 iaf. om man e kille.


   
SvaraCitera

The dying light:

sant men då kan man sterilisera sig! 😀 iaf. om man e kille.

Man vill kanske ha barn i framtiden? [rolleyes] Och könssjukdomar får man ju ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vadå idiotförklara sig själv? Suck.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Vadå idiotförklara sig själv? Suck.

vadå?tycker du inte d är sexigt att mitt i pumpandet tänka på att "om nio månader så kanske jag är pappa"?[zzz]trodde alla tyckte d va värsta tändande.[zzz]


   
SvaraCitera

The dying light:

både och.

Okej, jag kör skyddat på både. Skyddar oss mot graviditet med piller, och skyddar oss mot könssjukdomar genom att vara trogna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ifall man ska ha oskyddat sex med någon, bör det vara någon man är seriös med, med det menar jag ifall man är tillsammans eller något liknande. Då vet man ju ifall sin partner har könssjukdomar eftersom man känner den så pass bra. Ifall man inte vill bli gravid finns det ju annat preventivmedel som p-piller.

Jag menar, dagens ungdomar går ju ut på fester och knullar random snubbe dom inte känner. Använder de inte kondom och får könssjukdomar kan man ju inte säga något annat än att de får skylla sig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äter p-piller så jag är skyddad mot graviditet. [y]

Fast partner - Utan kondom
Random man - Med kondom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Fast partner - Utan kondom
Random man - Med kondom

[y]


   
SvaraCitera

utan kondom iaf, sen får väl tjejen gärna äta p-piller


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Fast partner - Utan kondom
Random partner - Med kondom

done deal


   
SvaraCitera