Aviseringar
Rensa alla

oskyddat sex


emmmah
Ämnesstartare

Hej! behöver lite hjälp för just nu är jag väldigt virrig. Hade sex 5 nätter irad för lite mer än 1 vecka sedan. VI började utan kondom i några minuter och avslutade med kondom så han kom aldrig i mig. Det var precis efter min mens slutat. Jag började äta ppiller för en vecka sen och jag har nu läst att även om inte killen kommer i dig så kan endå spermier "komma ut". Och eftersom jag börjat med ppiller så kan jag ju inte veta om min mens är sen (?) när jag sedan (om 2 veckor) ska ta sockerpillrerna, kommer inte mensen då om man är gravid eller hur funkar det? tack på förhand. /orolig tjej.


   
Citera

Försats kan innehålla spermier ja. Vi kan ej veta om du har fått könssjukdomar eller blivit gravid, endast tester kan. Bra att testa sig för graviditet lite då och då ändå eftersom ppiller ej är hundraprocentiga.


   
SvaraCitera
emmmah
Ämnesstartare

isola:

Vi kan ej veta om du har fått könssjukdomar eller blivit gravid, endast tester kan.

Om jag inte skulle äta ppiller nu så skulle jag märka om min mens var sen och kan då få en tanke om att jag möjligen är gravid. Men ppillrerna styr ju mensen så då blir det hela svårare. Har ingen lust som 15åring att springa in på apoteket helt öppet och köpa ett graviditetest..


   
SvaraCitera

emmmah:

Har ingen lust som 15åring att springa in på apoteket helt öppet och köpa ett graviditetest..

Gå till ungdomsmottagningen då, eller sluta knulla. Svårare än så är det inte.


   
SvaraCitera
emmmah
Ämnesstartare

Randroid:

Gå till ungdomsmottagningen då

var där förra veckan och hämtade ppiller och då frågade hon vi använt annat skydd, klart man säger ja. frågan var ju om mensen kommer om man äter sockerpillrerna även om man vore gravid.


   
SvaraCitera

emmmah:

klart man säger ja.

[tard][tard][tard]


   
SvaraCitera

emmmah:

/orolig tjej.

emmmah:

oskyddat sex

Hoppas du har lärt dig en läxa..


   
SvaraCitera
gulan

emmmah:

Om jag inte skulle äta ppiller nu så skulle jag märka om min mens var sen och kan då få en tanke om att jag möjligen är gravid

det skulle inte hjälpa för man får en ´´låtsas mens´´ har samma problem som du..


   
SvaraCitera
emmmah
Ämnesstartare

gulan:

det skulle inte hjälpa för man får en ´´låtsas mens´´ har samma problem som du..

skit jobbigt. det enda man kan göra då är väl gravtest? men det var det jag tänkte, om man är gravid, kommer denna "låtsas mens" iaf då?


   
SvaraCitera

gulan:

har s

emmmah:

d

Iväg till ungdomsmottagningen med er! Och börja sen ta ansvar. Ska ni göra vuxengrejer så måste ni börja ta ansvar också. mvh


   
SvaraCitera
emmmah
Ämnesstartare

isola:

Ska ni göra vuxengrejer så måste ni börja ta ansvar också

fuck condoms.[ops]


   
SvaraCitera

emmmah:

fuck condoms.[ops]

du ska fucka med kondomer, ja.


   
SvaraCitera

isola:

du ska fucka med kondomer, ja.

Haha (Y)


   
SvaraCitera

JaamenLol:

Haha (Y)

[love]


   
SvaraCitera

emmmah:

fuck condoms.

Sådär resonerar bara white trash. Sen sitter dom där med en unge när dom är sexton.


   
SvaraCitera