Aviseringar
Rensa alla

Oskyddat sex, problem senare


Ämnesstartare

Tjena! Hade precis oskyddat sex och dagen efter så började jag få mini röda prickar på ollonet, känns ingenting alls, det känns som vanligt... Sen nu idag har huden börjat spricka nedanför ollonet typ som förslitningsskador, någon som vet vad det kan vara? Ingen av oss har eller haft några könssjukdomar... 6 dagar sen nu, har tvättat med ljummet vatten de senaste dagarna.. Tror det är irritation eller så är det för tvålen som jag använde dagen efter... Börjar fan bli orolig, fan aldrig hänt förut och pallar verkligen inte gå till något jävla UMO...


   
Citera
Ämnesstartare

Man kan ju ringa UMO och fråga i alla fall? Sen är det väl otroligt dumt att ha problem och inte "palla" kontakta till umo/läkaren, palla gå runt och ha prickar på snoppen.

Aja, tur att google finns för er vilsna själar,  http://www.umo.se/Kroppen/Killars-underliv/Prickar-och-knottror/
"Prickar och knottror på ollonet kan vara naturliga hudtaggar så kallade penila papler. Huden kan också bli irriterad och man kan få prickar efter sex eller om man tvättar ollonet med tvål eller duschkräm."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Sen är det väl otroligt dumt att ha problem och inte "palla" kontakta till umo/läkaren, palla gå runt och ha prickar på snoppen.

Väldigt sant, när du säger så............. Aja vet vad problemet är nu iaf! Tack


   
SvaraCitera

ring 1177. råd om vård dygnet runt. dom är skitbra. 
+ hoppas att du inte tvättade snorren med vanlig tvål??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du bär med stor sannolikhet på HIV.

/S3ON, specialutbildat medium & nätdoktor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skyll dig själv? Skeptisk


   
SvaraCitera

Jag tycker du ska söka vård om det inte försvinner! 


   
SvaraCitera