Aviseringar
Rensa alla

oskyddat


Ämnesstartare

Nova87:

Planerad graviditet,

haha sure, mardröm.


   
SvaraCitera

20% av de kvinnor som kör med avbrutet som p-metod brukar bli gravida inom ett år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wikingline:

har bara blivit så

[no-no] Ta lite ansvar för helvete.


   
SvaraCitera

Wikingline:

dum fråga men asså kommer det något innan han kommer?

Som någon säkert redan har skrivit, försats.

Marielle Hagblad:

Dessutum, Hur kul är det att avbryta just då?

Tänkte precis samma sak. Så tråkigt är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wikingline:

vet du något annat bra preventivmedel ?

jag använde p-plåster ett tag.. de var väl helt okej men jag fick lite klåda runt omkring plåstret och sen är dom dyra ): jag blev gravid ungefär ett halvår efter att jag slutat med dom, vi prickade "rätt" i somras.. så störst risk för att du ska bli med barn är ju såklart ägglossningsveckorna (; lycka till med vad du nu väljer för p-metod!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ponnyplutten:

jag använde p-plåster ett tag

okej ,:) kan typ ingenting om p-plåster men det är väl det som känns mest aktuellt just nu. vad kostade dem då? några bieffekter? berätta [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wikingline:

vad kostade dem då? några bieffekter?

jag har för mig att de kostar ca 100 kronor i månaden.. det är ju faktiskt värt det om man inte känner för något annat och inte vill bli med barn haha.. jag fick typ lite klåda runt om plåstret och lite under men jag är väldigt känslig även när det gäller vanliga plåster så det kan ju bero på det hehe.. annars har jag för mig att det är väl ungefär samma bieffekter som med p-piller.. de kunde lossna lite i kanterna under slutet av veckan men om man trycker ordentligt när man sätter på dom och drar lite över så brukar det inte bli så mycket.. duschar gör man som vanligt, men man kan ju vara lite försiktigare med tvål och så just där plåstret sitter (; på ungdomsmottagningen vet de mera.. lycka till (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen fara, fortsätt, det är skönast så.


   
SvaraCitera

Det gjorde min kompis mamma, dagen hon sluta med pillerna blev hon på smällen [bigsmile] så kom lilla sandra till världen [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera