Aviseringar
Rensa alla

OST till spel


Ämnesstartare

Någon som vet någon svensk sida som man kan beställa soundtracken till spel? Hittar tyvärr väldigt dåligt med detta, jag hittar inte ens spelen jag vill beställa!

Utländska sidor går också bra, men bara om ni tar gift på att de inte tar överpriser eller är opålitliga : )


   
Citera
Ämnesetiketter

Vilka spel har intressant musik då?


   
SvaraCitera

du kan leta runt bland buskarna och se om du hittar nåt[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Vilka spel har intressant musik då?

Well, det är inte bara hur intressant musik det är utan utan det är även samlarvärdet (inte ekonomiskt sätt) som jag är ute efter. Är lite fanboy just för Castlevania så jag skulle exempelvis gärna vilja få tag på Castlevania SOTN soundtracket. Har dragit en beställning på POR och AOS/DOS precis.

Jo, förresten. Är även ute efter posters, så sådana ställen är mer än välkomna. Gamla Castlevania-spelen samt typ Aria of sorrow, SOTN och OOE helst.

undertow:

du kan leta runt bland buskarna och se om du hittar nåt[wink]

Haha ja precis, något som man inte ens hittar på nätet [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndreasFalk:

em vill ha en invite till lockerz?[bigsmile]

Om du förklarar vad det är så förlåter jag dig för att ha våldtagit tråden.


   
SvaraCitera

AndreasFalk:

vem vill ha en invite till lockerz?

Vill inte ha en till.

sylar:

Jo, förresten. Är även ute efter posters, så sådana ställen är mer än välkomna. Gamla Castlevania-spelen samt typ Aria of sorrow, SOTN och OOE helst

Har du kollat om det finns någon torrent med det?


   
SvaraCitera

Citerade konstigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Har du kollat om det finns någon torrent med det?

Som sagt, musiken har jag ju förstås på både youtube, tillgänglig för nerladdning och i spelen. Men jag vill ha skivorna och samlarsaker.

Det är väldigt synd att det ska vara så invecklat och jobbigt att få tag på saker ärlig väg. Inte så konstigt att folk väljer det enkla alternativet (ladda ner) : /


   
SvaraCitera

sylar:

Men jag vill ha skivorna och samlarsaker.

Shit, det blir svårt. :S Skulle kunna tänka mig att det finns små data-spels butiker i sthlm som säljer sånt.

Själv så har jag en väldigt fin utgåva an heroes 3. [smile]


   
SvaraCitera

sylar:

dåligt

Hittade det här stället. http://www.spelfyndet.se/

Priserna var helt åt helvete, men dom verkar ha en hel del soundtracks.
Fanns även massa äldre spel.

Jag har sett sotn på tradera för 500, billigare än så tror jag du får svårt att hitta. Tradera är väl stället för alla äldre spel egentligen. castlevania 1-4 brukar ligga ute för runt 50kr.

Discshop kan blixtra till och ha flashiga affischer, t-shirts och tröjor.

Figurer och dylikt. dålig förklaring inkommande.
Det finns en svensk sida som har tokmycket sånt. men kommer inte ihåg vad det heter. veolant.se eller liknande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galvmeister:

Hittade det här stället. http://www.spelfyndet.se/

Priserna var helt åt helvete, men dom verkar ha en hel del soundtracks.
Fanns även massa äldre spel.

Jag har sett sotn på tradera för 500, billigare än så tror jag du får svårt att hitta. Tradera är väl stället för alla äldre spel egentligen. castlevania 1-4 brukar ligga ute för runt 50kr.

Discshop kan blixtra till och ha flashiga affischer, t-shirts och tröjor.

Figurer och dylikt. dålig förklaring inkommande.
Det finns en svensk sida som har tokmycket sånt. men kommer inte ihåg vad det heter. veolant.se eller liknande.

Tack, ska kika upp de där.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera