Aviseringar
Rensa alla

Otillfredsställande orgasm?


Ämnesstartare

Jag brukar sällan känna mig tillfredsställd efter en orgasm. Istället behöver jag bara ett par sekunders paus sen är jag redo igen. Känner mig aldrig riktigt tillfredsställd.
Fler som känner så?
Eller någon som vet varför jag känner så?


   
Citera
Ämnesstartare

Kul att någon svarar


   
SvaraCitera

vissa får inte tillräckligt starka orgasmer lr helt enkelt bara vill ha fler, alla är olika.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yay ett svar [bigsmile]
Jag vet, jag har så stort tålamod...


   
SvaraCitera

Känner du dig tillfredställd efter den andra?


   
SvaraCitera

Cayl:

Istället behöver jag bara ett par sekunders paus sen är jag redo igen

Vad menar du här? Känner du obehag så att du måste sluta?

Det är nog ganska vanligt att folk känner på det sättet. Om man inte har tänt riktigt någon gång så är det ju svårt att få en orgasm som tillfredsställer en. Det är även svårare för tjejer att få orgasm än killar och därför kan det ta längre tid innan du känner dig nöjd.

Det kan ha blivit så att du tänker på att lyckas komma så mycket att det är den enda tanken i huvudet. Det är samma sak som när killar till exempel slaknar då de blir för nervösa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Känner du dig tillfredställd efter den andra?

Nej. Jag har aldrig känt mig helt tillfredsställd. Efter ett tag går det inte längre så känner jag mig mest rastlös. Visst det är skönt men.. efter att sammandragningarna är över så är jag fortfarande kåt.


   
SvaraCitera

Känner igen mig fullständigt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tennsoldaten:

Vad menar du här? Känner du obehag så att du måste sluta?

Mina orgasmer kommer endast vid oralsex bör jag kanske lägga till. Killen brukar få sluta när orgasmen kommer för annars blir de, jo, lätt obehagligt. Så pausar jag ett par sekunder.

Hmm är detta mitt problem tror du?


   
SvaraCitera

Cayl:

efter att sammandragningarna är över så är jag fortfarande kåt.

Hmm. :/ Illa. Jag har så ibland, att jag inte blir nöjd liksom. Brukar ge upp och göra något annat.
Du kanske förväntar dig "för mycket" av orgasmen?

Äsch.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Hmm. :/ Illa. Jag har så ibland, att jag inte blir nöjd liksom. Brukar ge upp och göra något annat.
Du kanske förväntar dig "för mycket" av orgasmen?

Jag har tänkt exakt samma tanke. Kanske förväntar jag mig att den ska vara mer än den faktiskt är. Jag känner att jag vill ha ut mer av orgasmen.


   
SvaraCitera
talrik

Cayl:

Eller någon som vet varför jag känner så?

jag vet jag vet!!!
hitta någon som kan ha sex länge och ordentligt! som vet hur man varvar mellan klitoris och gpunkten. ^^
vissa tjejjor blir aldrig tillfredställda helt men man kan dock trötta ut dem med orgasm efter orgasm tills deras kropp är för slutkörd (ni skakar väldigt mycket) för att egentligen orka mer. då somnar ni gott ^^

lycka till![love]


   
SvaraCitera

Cayl:

Mina orgasmer kommer endast vid oralsex bör jag kanske lägga till. Killen brukar få sluta när orgasmen kommer för annars blir de, jo, lätt obehagligt. Så pausar jag ett par sekunder.

Jo, det låter inte så bra. Tror du att obehagskänslorna ligger i psyket eller tror du att det är något fyrsiskt?

Om det är psykiskt så kan det vara för att du kanske känner skamkänslor över att du inte kan komma under ett samlag utan måste ha oralsex. Det låter inte troligt men du får helt enkelt tänka på vad som kan orsaka obehaget.


   
SvaraCitera

Usch vilken kåtbock du är[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

talrik:

vissa tjejjor blir aldrig tillfredställda helt men man kan dock trötta ut dem med orgasm efter orgasm tills deras kropp är för slutkörd (ni skakar väldigt mycket) för att egentligen orka mer. då somnar ni gott ^^

Haha låter bra. Men tänk om jag somnar kåt då. Helt slut men fortfarande kåt [sad]

talrik:

hitta någon som kan ha sex länge och ordentligt! som vet hur man varvar mellan klitoris och gpunkten. ^^

Låter bra, ska jobba på det.

talrik:

lycka till![love]

Tack [bigsmile]


   
SvaraCitera