Aviseringar
Rensa alla

Otrogen :(.......


Ämnesstartare

Jag var otrogen mot min pojkvän för ett par dagar sedan :(. Var full och osäker på min kärlek till honom.. Han visste att jag var på en fest och att jag skulle komma till honom senare men kom aldrig och hörde inte av mig på 10-12 timmar. Han hade varit uppe hela natten och varit jätteorolig och gråtit och sånt.. Jag kan bara inte berätta det för honom eftersom då vet jag att d e slut.. Han frågar ofta om jag va otrogen och det är väldigt jobbigt att ljuga!

Finns d någon här dom gjort samma sak?
När blir man av med dessa hemska skuldkänslor?
Berätta ni eller inte?
Tog det isåfall slut?

Jag ångrar det fruktansvärt mycket. Han var den enda killen jag hade varit med sen jag var 16år!!!. Jag sökte bekräftelse och spänning. Nu kan jag knappt se honom i ögonen. Är inte värd honom. Men e hela tiden rädd för att d ska komma fram eftersom killen lyckades få tag på mitt mobilnr och har sagt att han inte kan smsa men vem vet................. JAG BLIR GALEN PÅ MIG SJÄLV!!!


   
Citera

de är det jag säger. tjejer är fan svin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fallingapart:

väldigt jobbigt att ljuga!

dra åt helvete,han förtjänar bättre


   
SvaraCitera

Fallingapart:

Är inte värd honom.

Nej, det är du inte. Du är en värdelös slampa, han förtjänar bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur fan kunde du låta en annan komma in i dig, din äckliga otrogna slampa


   
SvaraCitera

Fallingapart:

JAG BLIR GALEN PÅ MIG SJÄLV

Rätt åt dig, idiot.

Det är inte dig det är synd om utan det är din kille. Berätta för honom och om han gör slut så får du helt enkelt tåla det, han förtjänar att veta sanningen.


   
SvaraCitera

Alkohol. Skapar alla sorters bekväma situationer [rolleyes]


   
SvaraCitera

Fallingapart:

Var full och osäker på min kärlek till honom..

Så du tänkte att det var en bra idé att vara otrogen?

Jag hade dumpat dig så jävla stenhårt så att dina framtida barn hade haft ångest och inte kunde se sig själva i spegeln.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag förtjänar alla era elaka kommentarer, jag vet! Men jag ångrar mig och visst jag gjorde ett misstag, ett stort! Men han är alltid så svartsjuk och kontrollerande.. Det finns inga ursäkter men gjort är gjort.. Jag älskar honom och han är en underbar kille.. Men jag kan bara inte berätta det och såra honom!


   
SvaraCitera

Fallingapart:

Jag älskar honom och han är en underbar kille.. Men jag kan bara inte berätta det och såra honom!

Ibland är kvinnomisshandel inte en hemsk sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Du är en värdelös slampa, han förtjänar bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Ibland är kvinnomisshandel inte en hemsk sak.

[love]


   
SvaraCitera

Fallingapart:

Men jag kan bara inte berätta det och såra honom!

Nä det är sant, bättre att ljuga om det! Det brukar ju lösa alla problem liksom. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Tözen:

[love]

Seriöst, jag kan inte klandra honom ifall hon får en smäll. Även om jag själv inte hade kunnat slå en tjej så kan jag förstå honom om han gör det, och inte tycka att han är en ond person.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Ibland är kvinnomisshandel inte en hemsk sak.

Nähä så otrohet är fel men inte misshandel? :S..

Men kom igen, är det ingen som varit otrogen själv som kan skriva o berätta om hur ni gjorde???


   
SvaraCitera