Aviseringar
Rensa alla

Otrogen


Ämnesstartare

[align=center][align=left][align=center]Nu är det så att min pojkvän var otrogen mot mig några månader tillbaka när han va på en fest han kysste en annan tjej och stog och kramde henne och hade druckit, fick reda på det 2 dagar efteråt. Efter att han hade dissat mig när ja hade ringt han och skrivit på msn ville han träffas, då ville han ta en paus då visste ja inte om otroheten men sen pratade vi och det blev bra vi va hemma hos mig och myste...sen när han skulle åka hem märkte jag att det var något så jag va ju tvungen och tjata mig fram och gissa vad det va...Jag litar inte på min pojkvän längre han skickar konstiga sms till sina tjejkompisar skriver att dom är söta och annat de e vad ja har sett 3 gånger när jag har "råkat" kolla, litar inte på att han har tjejkompisar då han alltid ska gå iväg med dom själv och snacka ja vet att dom inte gör nånting men det stör mig ändå oerhört mycket med tanke på de han har gjort mot mig tidigare [sad] det värsta är att han inte kan hantera alkohol alls! Han skämmer ut både sig själv och mig och bara gör dumma saker, han har slagit mig på fyllan och så t.ex "flörtat" med andra tjejer fast han vet att ja har jätte dåligt självförtroende med allt det som har hänt! Nu har han lovat att han aldrig ska göra om det att varken slå mig vara otrogen eller flörta med andra brudar och sluta dricka så ofta....vet lixom inte vad ja ska tycka eller tro han har lovat saker förut till en börja har det blivit bättre sen har de bara kännts som han har tagit mig för givet för att jag förlåter han, även fast han grinar och ber om ursäkt......vad ska jag göra? borde jag göra slut eller? känns inte som att ja har kraften till det hatar att vara ensam sen har vi varit tillsammans ett bra tag och är förlovade [sad] älskar ju han mer än allt...[/align][/align][/align]


   
Citera
Ämnesstartare

Orka.


   
SvaraCitera

vaaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej ursäkta för att man föröker be om lite råd då [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter som ett helt normalt förhållande


   
SvaraCitera
smisk

fail


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va seriösa alla ska vara då tack för de [sad]


   
SvaraCitera

tastii:

Va seriösa alla ska vara då tack för de [sad]

men asså.... ne det var inget[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tastii:

Va seriösa alla ska vara då tack för de [sad]

Skriv utan att försöka centrera texten, samt med styckesindelning nästa gång så kanske någon orkar läsa den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orka inte tänka påd et faktiskt [sad] men aja


   
SvaraCitera

tastii:

orka inte tänka påd et faktiskt [sad] men aja

jag hoppas att du kan sova [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loke90:

jag hoppas att du kan sova [y]

inte direkt....när ja menar att min kille slår mig menar ja inte en liten bitchslap utan ja blir strypt och får ta emot smällar i ansiktet....men aja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

låter som ett helt normalt förhållande

då vill ja itne ens veta vad du har för förhållanden för ja tycker itne de låter speciellt normalt


   
SvaraCitera

tastii:

då vill ja itne ens veta vad du har för förhållanden för ja tycker itne de låter speciellt normalt

njae de är nog inte så normalt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tastii:

då vill ja itne ens veta vad du har för förhållanden för ja tycker itne de låter speciellt normalt

har varit med om värre


   
SvaraCitera