Aviseringar
Rensa alla

otrogen ?


Ämnesstartare

jag och min kille gjorde slut, och nån vecka efter det hade jag sex med en annan kille. Men nu har vi blivit tillsammans igen. Det känns som att jag har varit otrogen fastän vi inte var tsm det var dessutom han som hade gjort slut då men ångrar det och har jättemycket ångest, har jag nån skyldighet och berätta det här för min kille eller ska ja bara försöka glömma de ? , vet att de skulle såra honom jättemycket och vi skulle få massa problem i vårt förhållande igen, (vi har det jättebra nu ) vad ska jag göra .. ?


   
Citera
Ämnesstartare

du har svarat på det själv. men sanningen är alltid bäst i längden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du får så klart ligga med hur många du vill när du inte är i något förhållande, och du har ingen skyldighet att berätta något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ni hade ju gjort slut, varför ska du berätta det? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ni var inte ihop, [y] men fråga han så berätta... annars ska han inte bli sur. Det var ju hans fel om det nu va han som gjorde slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilket av dom:p att jag ska berätta de o riskera att allt tar slut eller att jag ska glömma det och gå vidare ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör det du velat att han skulle göra om det var ombytta roller, säga sanningen? Han har väl rätt att veta att han delat fitta med en främling.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

4 likadana svar på 2min [y][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HURKANALLASKAFFARAGGSÅJÄVLALÄTT!!!!!!!!!!![mad][mad][mad][mad]

Jävla quasimodo är jag :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oO_jOjo_oO:

vilket av dom

berätta om han frågar. verkar ju korkat att säga något annars om du själv känner att det kommer skita sig om du gör det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

Gör det du velat att han skulle göra om det var ombytta roller, säga sanningen? Han har väl rätt att veta att han delat fitta med en främling.

Ja, men skillnaden är att jag hade förstått och absolut förlåtit honom med tanke på att vi inte äns var tillsammans, men han är inte likadan han skulle tillochmed kunna göra slut, och jag älskar honom så mycket och vill inte riskera det.. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

HURKANALLASKAFFARAGGSÅJÄVLALÄTT!!!!!!!!!!![mad][mad][mad][mad]


säger detsamma [mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Jävla quasimodo är jag

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oO_jOjo_oO:

Ja, men skillnaden är att jag hade förstått och absolut förlåtit honom med tanke på att vi inte äns var tillsammans

Lätt att säga när det inte är han som har gjort det. [crazy]

oO_jOjo_oO:

men han är inte likadan han skulle tillochmed kunna göra slut, och jag älskar honom så mycket och vill inte riskera det.. 🙁

Ganska falskt att inte stå för det man har gjort, du har ju inte ens varit otrogen -- bara lite busig.


   
SvaraCitera

Jag tror att det blir värre i framtiden om du inte säger något. Om inte säger något nu och ni har det bra och allt sprudlar och blommar och har sig, och så om ett halvår, ett år, två år, så kanske han frågar "Träffade du någon annan den där gången vi gjorde slut?", då kommer du ju tvingas berätta (om du inte ljuger, men det skulle ju vara elakt och dåligt), och hur tror han kommer ta det då? Om du inte sagt något på så länge?
Ju längre du håller tyst om det ju mer svider det för honom när det väl kommer fram.


   
SvaraCitera