Aviseringar
Rensa alla

otrogen ?


Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

säger detsamma [mad][mad][mad]

Och vet du vad det värsta är! Det är att folk som skriver sånt där, när de visar bilder på sig, ÄR RUSKIGT FULA!
Ska ni ha sex måste ni i varje fall vara snygga, kom igen ;c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berätta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

Lätt att säga när det inte är han som har gjort det.

Hade förlåtit honom eftersom vi inte var tillsammans om det bara handlade om sex och inget mer, hade blivit mer sårad om han skaffade en ny tjej 😛

Men frågade faktiskt honom igår kväll om han hade följt med en tjej hem och haft sex ifall hon frågade, (under den tiden vi inte var tsm då )
han svarade att han ska va ärlig att han hade gjort de


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oO_jOjo_oO:

han svarade att han ska va ärlig att han hade gjort de

Då är ni som gjorda för varandra, ser inga problem här, men du borde ändå berätta [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

Då är ni som gjorda för varandra, ser inga problem här, men du borde ändå berätta

Skulle gärna berättat men han sa också när vi blev tillsammans igen att han aldrig kommer förlåta mig om ja gör han ledsen igen..
Och tycker också synd om killen ja hade sex med eftersom dom har gått i samma skola och min kille vet vem han är, han kommer få rejält med problem.. 🙁


   
SvaraCitera

oO_jOjo_oO:

Och tycker också synd om killen ja hade sex med eftersom dom har gått i samma skola och min kille vet vem han är, han kommer få rejält med problem.. 🙁

vilken gangster, tror det räcker så flicka lilla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lemasives:

tror det räcker så flicka lilla.

vadå


   
SvaraCitera

oO_jOjo_oO:

vadå

Det var nog med info om dig, du bör inte ens vara med killen du är med. Men du kan inte förstå sånt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oO_jOjo_oO:

Skulle gärna berättat men han sa också när vi blev tillsammans igen att han aldrig kommer förlåta mig om ja gör han ledsen igen..
Och tycker också synd om killen ja hade sex med eftersom dom har gått i samma skola och min kille vet vem han är, han kommer få rejält med problem.. 🙁

Nu börjar det låta som en dålig film, jag drar mig ur [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oO_jOjo_oO:

har jag nån skyldighet och berätta det här för min kille eller ska ja bara försöka glömma de ?

Det tycker jag inte att du har, men det kanske känns bättre för dig?
Du har ju inte varit otrogen, och det var desutom inte du som gjorde slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför var jag tvungen och göra såhär haha .. Men var så ledsen han hade dessutom sagt att det var 2000% slut och att jag skulle gå vidare. Han hade också sagt att han träffade en annan tjej samma dag vi gjorde slut, och de gjorde mig så arg och ledsen. Men han sa bara så för att göra mig svartsjuk har jag fått veta nu i efterhand..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Och vet du vad det värsta är! Det är att folk som skriver sånt där, när de visar bilder på sig, ÄR RUSKIGT FULA!

jag vet, förstår inte varför alla fula får ligga så mycket. liksom, här går jag och är snygg till vilken nytta? :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

liksom, här går jag och är snygg till vilken nytta? :<

Men exakt. Folk kanske undviker oss för de tror vi redan är upptagna? ;c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Men exakt. Folk kanske undviker oss för de tror vi redan är upptagna? ;c

enda rimliga anledningen.
ska vi bli upptagna, du och jag? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

ska vi bli upptagna, du och jag? [wink]

Absolut [cool]


   
SvaraCitera