Aviseringar
Rensa alla

Otrogen


Ämnesstartare

Jag har varit otrogen mot min pojkvän [sad] jag har inte berättat för han, och jag funderar på om jag ska göra det. vi har varit tillsammans jätte länge och för ett tag sen förlovade vi oss. för några veckor sedan började jag och hans kompis "hålla på med varandra" vi tänker hela tiden på att sätta på varandra. vi vet att vi gör fel. för vi har skuldkänslor som fan men ändå kan vi inte sluta.

vad ska jag göra, berätta eller inte?


   
Citera

berätta och gör slut han är värd bättre


   
SvaraCitera

Det är ju hursomhelst rätt dumt att hålla på med hans vän. Vad vill du uppnå med det, är du kär i honom eller är det bara sex? Bekräftelse?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag börjar bli kär i han så det är inte bara sex, tror det är samma sak för han jag håller på med


   
SvaraCitera

Ja men dumpa din kille då? Vad hade du annars tänkt göra, vara med någon du inte är kär i?[zzz]


   
SvaraCitera

Jessiiica:

vad ska jag göra, berätta eller inte?

Berätta för honom och hoppas att han stannar kvar med dig.

Det skulle bara bli sämre om han fick reda på det på något vis.


   
SvaraCitera

varför förlovade ni er ens?

Idiotl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men jag är kär i min pojkvän, men jag vet inte hur jag ska göra. om jag ska sluta hålla på med hans kompis eller om jag ska dumpa min pojkvän och fortsätta med han


   
SvaraCitera

Det är ju du som ompostar ditt album på dig och din kille helatiden, underbart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

varför förlovade ni er ens?

för att jag var jävligt kär i min pojkvän och jag hade inte ens träffat hans kompis då


   
SvaraCitera

Jessiiica:

för att jag var jävligt kär i min pojkvän och jag hade inte ens träffat hans kompis då

Ofta du tappar dina känslor och respekt för din pojkvän så fort du träffade hans kompis? Du säger själv att du var 'jävligt' kär. Det försvinner väl då fan inte bara sådär, eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Berätta allt :)))

Han är värd någon bättre!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jessiiica:

vad ska jag göra, berätta eller inte?

Berätta och förklara för din pojkvän. Han förtjänar det.

Om du verkligen nu är kär i han, så borde han vara det självklara valet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Ofta du tappar dina känslor och respekt för din pojkvän så fort du träffade hans kompis? Du säger själv att du var 'jävligt' kär. Det försvinner väl då fan inte bara sådär, eller?

jag är fortfarande kär i min pojkvän, men inte lika mycket. för han har inte varit så snäll mot mig under vårt förhållande men jag tycker om han ändå. för han har bra sidor också.


   
SvaraCitera

Jessiiica:

jag är fortfarande kär i min pojkvän, men inte lika mycket. för han har inte varit så snäll mot mig under vårt förhållande men jag tycker om han ändå. för han har bra sidor också.

Dumt av dig att vara otrogen, gå någon annanstans!


   
SvaraCitera