Aviseringar
Rensa alla

Otrogen eller bara kåt?


äckliga svar

hoppas ni kan tänka lite mer ir bättre i framtiden

till alla ungdomare som har svarat något elakt fel

gillar inet er


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whyme:

Är det okej, finns det ursäkter?

Det här är INTE okej.


   
SvaraCitera

whyme:

sanningen är den att av 5 så är det 3 av 5 som är otrogna i ett förhållande

det är vgt många

av denna udnersökningen kan man se att de flesta vill ej vara trogna

därför är det dumt säga elaking saker till någon om detta

trohet regler är dåliga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla kallar henne för hora... va är argumentet för detta?
En hora är en som tar betalt för sexuella tjänster? eller?

Allt hon är, är en dålig flickvän? en väldigt dålig sådan.. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Väldigt dåligt att så många skriver hora. Men det här är väl ett väldigt känsligt ämne.

Om du verkligen bryr sig om din nuvarande pojkvän så tar du och berättar för han. Du har döljt något stort för han och du är nog inte den han tror att du är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whyme:

Vad tycker ni om otrogenheten?
Är det okej, finns det ursäkter?
Är man en hora om man ligger med fler än sin kille osv...
Har ni varit sårade pga otrogen kille eller tjej

1:Det är skit, absolut äckligt beteénde.
2: Inte ok.
3: Slampigt skulle jag säga, definitivt.
4: Ja, 2 gånger. Det är ett rent helvete som är svårare än mycket att föreställa sig.
Tänk självmordstankar i ett par månader samt grava depp-attacker ifall man var riktigt kär.

Berätta, gör slut. Du förtjänar ej din grabb längre och ej någon annan grabb/tjej heller.

Moraliskt handikappad eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Nej. Hennes val. borde ta konsekvenserna därefter. Innefattar även att hon skapar en tråd om det.[rolleyes]

Det är ju ingenting som gör det rätt för er att kalla henne för hora för att hon är otrogen. Visst hon borde veta vad hon ger sig in på genom att göra en tråd här, men tycker ändå de flesta borde bemöta henne med lite respekt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

HAHA. Finns ingen som helst anledning till det. Respekt är inte något som är en självklarhet att få, det är något som man gör sig förtjänst av.

Haha, det låter väldigt hårt och inte alls trevligt. Är väl inget man ska ha i ett forum för ungdomar.
Genom att visa respekt kan du även få respekt tillbaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whyme:

Är det okej, finns det ursäkter?

whyme:

Är man en hora om man ligger med fler än sin kille osv...

1.Det värsta är, när killen/tjej som har varit otrogen, inte fattar att den har varit otrogen. Eller att den inte tycker att den har varit otrogen och det känns att det är ens eget fel, för man tycker att den har varit otrogen.

2.Horor säljer sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

gör det inte mindre sant för det.

Allting är relativt.

passaro:

Hon visar inte respekt för medmänniskor, tydligen. I detta fall sin pojkvän. Således skall hon alltså inte få någon respekt.

Det finns bättre sätt att ändra hennes sätt än genom att kalla henne för hora. Istället bemöta henne med lite respekt och säga att det hon gör är fel. Men är man ute efter att bara tryck ner personen och inte ändra på det hon gör är det bättre att kalla henne för hora.


   
SvaraCitera

GHurt:

Istället bemöta henne med lite respekt och säga att det hon gör är fel.

passaro:

Hon visar inte respekt för medmänniskor, tydligen. I detta fall sin pojkvän. Således skall hon alltså inte få någon respekt.


   
SvaraCitera

whyme:

Vad tycker ni om otrogenheten?

Väldigt dumt!

whyme:

Är det okej, finns det ursäkter?

Nej nej och nej.
Såvida din kille inte är ett riktigt kräk? Men då borde du ju ha gjort slut redan!


   
SvaraCitera

whyme:

Vad tycker ni om otrogenheten?

Idiotiskt och omoget

whyme:

Är det okej, finns det ursäkter?

En sån jävla dum fråga, vill du att han ska göra så mot dig?
Nej och nej det går inte med ett "jag råkade".

whyme:

Är man en hora om man ligger med fler än sin kille osv...

Låter väl ganska självklart om du har en vid dig redan, varför ska du då springa runt till andra?

whyme:

Har ni varit sårade pga otrogen kille eller tjej

Bara svaga människor som gör sånna saker så nej jag skulle bara se ned på den människan (kanske slå ihjäl den fan [party]).

whyme:

De är bara rädda att bli tsm med någon som kommer vara otrogen

Ja fortsätt att trösta dig bara, känns det bättre nu när du vet vad folk tycker och hjälpt dig?

Bacarah:

Det är sånt här som får en att tvivla på mänskligheten [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du verkar inte tycka att du gör fel själv, även om det ÄR fel att gå bakom ryggen på någon. jag tycker att du ska prata med din pojkvän om det här - utifall att du vill ha en sexuell relation med ditt ex.

jag tycker fortfarande att sex & kärlek inte är samma sak och tycker därför att ett KK-förhållande/enbart sexuell relation med en människa trots att man har ett förhållande är helt okej.

du kan ju dock inte räkna med att din pojkvän accepterar det faktum att du redan var otrogen mot honom, för det lär han ju inte göra.

sen skulle jag vilja skriva lite kort bara att NEJ, det här är inte "horigt", det finns antagligen något underliggande skäl till ditt beteende. det må vara hemskt & oacceptabelt med otrohet - men det är ju knappast något tecken på att du skulle vara en hora, men kul att folk vågar yttra sig om det.

tack för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jävligt svinigt mot din pojkvän.... om jag var pojkvännen och fick reda på det så skulle jag dumpa dig direkt..


   
SvaraCitera