Aviseringar
Rensa alla

otrogen eller inte???


det är självklart vad du ska göra


   
SvaraCitera

Jag hade gjort slut om jag vore dig


   
SvaraCitera

Tjena det finns nästan inget annat alternativ än att göra slut. Även fast du säger att duälskar henne så mår du ju inte bra av förhållandet. Om du har bra vänner kan du få ett stort stöd utav dem och att umgås med folk kan hjälpa till i att "komma över" henne. De flesta i klassen kommer väl också ställa sig på din sida antar jag. Med tanke på hur du skriver antar jag att du är väldigt ung, så du kommer hitta en ny som inte kommer behandla dig som hon gör, lycka till 🙂


   
SvaraCitera

Varför läser du din flickväns sms?


   
SvaraCitera

Ganon:

Varför läser du din flickväns sms?

du har nt tjej, va?[tired]


   
SvaraCitera

Dessi:

du har nt tjej, va?[tired]

[shake]


   
SvaraCitera

som om det är praxis att läsa sin partners sms


   
SvaraCitera

isola:

ja va ironisk. ja skulle nt vilja ha hnm om ja så fick betalt för de.

isola:

som om det är praxis att läsa sin partners sms

Tillitsfråga. Har man ngt att dölja så vill man nt att ens flick-/pojkvän skulle läsa de på ens sms [smile]


   
SvaraCitera

Dessi:

ja va ironisk. ja skulle nt vilja ha hnm om ja så fick betalt för de.

TS eller Ganon? Och det påstod jag väl inte heller. Ganon frågade varför han läste hennes sms och du frågade då om han aldrig haft en flickvän, som om det var fullt normalt att läsa sin partners sms.


   
SvaraCitera

isola:

TS eller Ganon? Och det påstod jag väl inte heller. Ganon frågade varför han läste hennes sms och du frågade då om han aldrig haft en flickvän, som om det var fullt normalt att läsa sin partners sms.

ganon. nähä. Sry, e lite irriterad för tillfället. Valde väl att misstolka de, elr nåt[sad]

Njae, fullt normalt elr nt, men... ja tkr att man borde få läsa varandras sms, speciellt om man e ung (som TS verkar vara) man måste ju lita på sin partner[smile]


   
SvaraCitera

Dessi:

man måste ju lita på sin partner[smile]

men det gör man ju inte om man känner att man behöver läsa smsen


   
SvaraCitera

Dessi:

Njae, fullt normalt elr nt, men... ja tkr att man borde få läsa varandras sms, speciellt om man e ung (som TS verkar vara) man måste ju lita på sin partner

[shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake][shake]


   
SvaraCitera

isola:

men det gör man ju inte om man känner att man behöver läsa smsen

nej, men om ens partner nt vill låta en läsa dem så vet man ju att ngt e i görningen [sad]

Isotop:

nt hela tiden, givetvis. men som ett alternativ [blush]


   
SvaraCitera

Dessi:

nt hela tiden, givetvis. men som ett alternativ

Om man har ett förhållande där man kollar varandras mobiler så tror jag nog att personen använder sig av andra medier för att vara otrogen. [crazy]


   
SvaraCitera

Isotop:

Om man har ett förhållande där man kollar varandras mobiler så tror jag nog att personen använder sig av andra medier för att vara otrogen.

om man e osmart nog att va otrogen så e man nog nt smart nog att tänka så långt[crazy]

men, ärligt, TS... släng bort skiten som du kallar för flickvän. Finns många schyssta (och nt otrogna) tjejer där ute [smile]


   
SvaraCitera