Aviseringar
Rensa alla

Otrogen?


qwe123
Ämnesstartare

Hej!

Jag är en idiot jag vet.
jag har varit tillsammans med min pojkvän i snart 8 månader. 
Igår va jag på fest och det slutade med att jag och en kille jag känner gick ut för att ta lite luft. Vi började snacka och JAG pladdrade om 'hur jävla snygg han är' och 'fan att jag har pojkvän' och han sa detsamma. Redan där rent ut sagt äcklas jag utav mig själv. 
Vi gjorde inget, kysstes inte eller så, men tafsade på varandra, ganska mycket. Sa massa saker till varandra. 
Otrohet är det vidrigaste jag vet och jag känner att jag gått över en gräns. Grejen är den att jag har sån sjuk ångest, borde jag ha det? Min pojkvän är så ärligt och fin och allt så går jag och kladdar på en annan kille när jag är full. FyFAN skäms. Ifall jag skulle berätta för honom, hur fan ska jag säga? 'Jag tafsade på en annan kille, men vi kysstes inte' de låter ju rent åt HELVETE känner mig så dum. Ska jag ens berätta ?


   
Citera
qwe123
Ämnesstartare

Va hade ni gjort???????


   
SvaraCitera
qwe123
Ämnesstartare

Snälla, behöver någons åsikt 


   
SvaraCitera

Om jag var du så skulle jag sagt till killen att du ångrade dig att det blev som det blev på festen. Du bör säga till din pojkvän vad som hände men säg det inte först utan säg att du ångrar dig först och att det var väldigt dumt och sen vad du gjorde. Du ska säga att du ska få säga klart och sedan att du ångrar det så mycket som du gör och att du mest av allt vill vara ihop med din pojkvän.
Gör aldrig om det, du vet ju själv hur fel det är och du ska skämmas! Var mer trogen till din pojkvän som aldrig förr och älska varandra än mer!
Jag tror att det blir bäst så som jag säger.
Alternativ två är att du inte säger någonting till din pojkvän och skäms för resten av ditt liv.

Nu låter jag hård men man måste vara medveten om vad man gör och kunna stå för det på ett eller annat sätt.


   
SvaraCitera

Äsh, de var väl inget. Gör inte om det bara


   
SvaraCitera

tycker nog att du rent moraliskt borde berätta om ni nu har ett monogamt förhållande


   
SvaraCitera
time
 time

Alltså, bara för att man är i ett förhållande så slutar man ju inte tycka att andra är attraktiva. Jag ser inget fel i att berätta för någon annan att hen är snygg eller söt. Om du mår dåligt tycker jag du ska prata med din pojkvän om saken!


   
SvaraCitera

Tycker inte att du bör berätta, han kan bli avundsjuk och det kan rubba hela relationen. Du har inte gjort så mycket, och du vet att du började gå på fel väg. Gör inte om det, för din skull och för hans. Ångesten är bra för den kan hålla dig från att göra så igen. Det lättaste och skönaste är att bekänna och få bort ångesten, men då är du egoistisk och gör det för din egen skull för att lätta på skuldkänslan. För dig, för honom, för relationen är det bäst att du har ångesten som påminnelse om vad du inte ska göra i framtiden, men du behöver inte berätta för honom om denna lilla händelse.


   
SvaraCitera

JAg inser nu att min kommentar var lite för mycket men iaf. Ni gjorde inte så mycket bara lite kladd, ni hånglade inte eller nått.


   
SvaraCitera