Aviseringar
Rensa alla

Otrogen, förlåta?


Ämnesstartare

Ja, jag o min tjej har varit ihop ca ett halv år nu. Det som är problemet är att hon vid ett tillfälle har varit med i en trekant med 2 tjejer o en kille (som inte va jag). Hon berättade allt vad som hade hänt direkt när vi träffades. Då sa hon att hon inte hade gjort något mer än att strula med killen o pullat tjejen. Hennes försvar är att hon knappt kommer ihåg något för hon va sten full, men det godkänner inte jag som en ursäkt. Jag kom över detta tillslut men har INTE förlåtit henne.

Ett annat tillfälle va på studenten på lastbilsflaket. Då berättade hon att hon kanske har "blivit nertryckt på en kille för att suga av honom" o det gjorde hon i några sekunder TRODDE hon. Hon va inte säker på att hon hade gjort det för hon va åter igen sten full. Hennes klasskompisar sa till henne att hon inte gjort något. Men litar inte på dom så mkt.

Då är min fråga. Kan jag förlåta henne? Älskar henne och hon älskar mig säger hon. Behöver lite andra tankar än mina egna.


   
Citera

thejonathan:

Då berättade hon att hon kanske har "blivit nertryckt på en kille för att suga av honom" o det gjorde hon i några sekunder TRODDE hon.

Dumpa. Bättre att hitta någon ny än att förlåta henne.

thejonathan:

Älskar henne och hon älskar mig säger hon.

[zzz]


   
SvaraCitera

Stena henne!


   
SvaraCitera

thejonathan:

hon kanske har "blivit nertryckt på en kille för att suga av honom" o det gjorde hon i några sekunder TRODDE hon.

[crazy]


   
SvaraCitera

stena [confused]


   
SvaraCitera

ofta man suger av nån på flaket? :s


   
SvaraCitera

Vill få min kuk sugad på ett studentflak!! yeah.

OnT: Upp till dig


   
SvaraCitera

Slumpartad:

Stena henne!

haha!! vi är br vi [cool]


   
SvaraCitera

Skulle lämna och gå vidare om jag var dig.[y]

Staffans Matematik


   
SvaraCitera

jag hade inte förlåtit.

är o andra sidan för dum för mitt eget bästa


   
SvaraCitera

Jag hade säkert förlåtit.
Sedan är jag för dum för mitt eget bästa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte sÅ lätt o bara dumpa henne. Allt annat har varit underbart med henne. Ska prata med henne om några dagar när hon kommer hem. Pauser fungerar nästan aldrig va?


   
SvaraCitera

thejonathan:

Pauser fungerar nästan aldrig va?

Hahaha nää


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skit i henne, du är värd bättre!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thejonathan:

Det som är problemet är att hon vid ett tillfälle har varit med i en trekant med 2 tjejer o en kille (som inte va jag).

Alltså, en gång går väl förlåta om man nu tycker förhållandet i övrigt är värt det och faktiskt tror man kan ta sig igenom det och bygga upp tilliten igen.

thejonathan:

Ett annat tillfälle va på studenten på lastbilsflaket. Då berättade hon att hon kanske har "blivit nertryckt på en kille för att suga av honom" o det gjorde hon i några sekunder TRODDE hon.

En gång är ingen gång, två gånger är två gånger för mycket.

Sen att hon blir så full att hon inte vet vad hon gör och skyller ifrån sig på det ger mig väldigt dåliga vibbar.

Pro tip: Kasta in handduken, dude. Det här ser inte vackert ut.


   
SvaraCitera