Aviseringar
Rensa alla

Otrogen, förlåta?


Varför blir man tillsammans med tjejer när man inte gillar hur dom är?[confused]


   
SvaraCitera

kebu12:

Varför blir man tillsammans med tjejer när man inte gillar hur dom är?[confused]

Bortgiftemål eller sex är 2 anledningar.


   
SvaraCitera
time
 time

thejonathan:

Då berättade hon att hon kanske har "blivit nertryckt på en kille för att suga av honom" o det gjorde hon i några sekunder TRODDE hon.

Eh - om det där är sant så har ju hon blivit våldtagen och inte varit otrogen frivilligt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dumpa på dirr!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

Bajwa:

Bortgiftemål eller sex är 2 anledningar.

Sex går att skaffa på annat sätt

thejonathan:

"blivit nertryckt på en kille för att suga av honom"

[wink]


   
SvaraCitera
KSENIA

om ni har kommit överens om att inte vara sexuell med andra så ska du slå henne åp fittan och dra, men personligen tycker jag att det är gansk tråkigt att 1 person har någon slags sexuell äganderätt på mig så jag tycker att ni ska KÖRA SOM FAN WÖÖÖÖÖÖÖÖ KNULLA MED VEM FAN SM HELST FÖR FAAAAAN


   
SvaraCitera

palla
en gång ett svin
alltid ett svin


   
SvaraCitera

Jävla slyna, dumpa kräket direkt! Är hon ett litet sketet barn som inte är tillräckligt vuxen nog att ta ansvar för sina handlingar? Skyller på alkoholen? Patetiskt! Hon valde själv att supa sig full och det är alltid lätt att vara efterklok efter att man har fått något man vill ha.

En person som är otrogen en gång kommer att vara otrogen flera gånger. Tydligen älskade hon inte dig tillräckligt när hon hade trekant och sög av en annan kille.

Fyfan vad jag hatar otrohet. Tacka vet jag länder där otrohet straffas med döden!


   
SvaraCitera

Jag hade gjort slut pga: skulle ej orka jobba så kort förhållande när min partner redan varit otrogen två gånger. + Jag skulle inte stå ut med någon som inte kan hantera alkohol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon vill inte träffa mig nu heller förän om 1,5 vecka efter hennes semester. Vägrar. Tänker inte göra slut via sms eller telefon.


   
SvaraCitera

thejonathan:

Hon vill inte träffa mig nu heller förän om 1,5 vecka efter hennes semester. Vägrar. Tänker inte göra slut via sms eller telefon.

Verkar som om hon har dumpat dig. [wink]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Eh - om det där är sant så har ju hon blivit våldtagen och inte varit otrogen frivilligt...

Såvida han inte tvingade henne att suga av henne så gjorde hon det frivilligt. Att bli nertryckt innebär inte att man nödvändigtvis måste ta kuken i munnen och suga. Sedan tror jag knappast någon skulle vara så korkad att den våldtog henne på ett studentflak fullt med folk.

Dumpa horan. En gång otrogen, alltid otrogen.


   
SvaraCitera

Duke:

Såvida han inte tvingade henne att suga av henne så gjorde hon det frivilligt. Att bli nertryckt innebär inte att man nödvändigtvis måste ta kuken i munnen och suga.

Eh. Beror ju på omständigheterna. Inte riktigt något vi kan bedöma här vare sig till eller från.

Duke:

Dumpa horan.

Oavsett så är ju "hora" inte ett relevant begrepp. En hora är någon som säljer sexuella tjänster, vilket det vad jag vet inte var frågan om i det här fallet (eller iaf inte var det avgörande och därmed tämligen irrelevant)

Duke:

En gång otrogen, alltid otrogen.

:S Skumt resonemang.


   
SvaraCitera

KingGurka:

Eh. Beror ju på omständigheterna. Inte riktigt något vi kan bedöma här vare sig till eller från.

Jag utgick ifrån det han berättade. Med tanke på att det var på ett litet utrymme fullt bland folk så har jag svårt att se hur hon skulle ha blivit tvingad.

KingGurka:

Oavsett så är ju "hora" inte ett relevant begrepp. En hora är någon som säljer sexuella tjänster, vilket det vad jag vet inte var frågan om i det här fallet (eller iaf inte var det avgörande och därmed tämligen irrelevant)

Hora är nuförtiden inte nödvändigtvis = prostituerad. Ordet har fått en utökad betydelse och kan även användas på lössläppta personer/slampor, precis som att homofob används även om personer som ogillar homosexuella och inte nödvändigtvis är rädd för dem och rasist om personer som är emot invandring och inte bara på personer som hatar alla andra raser utom sin egen.

KingGurka:

:S Skumt resonemang.

Tycker jag inte.


   
SvaraCitera

Dumpa och gå vidare, varför lägga ner energi på sånt?
Livet är som ett smörgåsbord.


   
SvaraCitera